« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
پایگاه خبری آوای رودکوف:الیاس تاج الدینی رئیس‌ سازمان جهاد کشاورزی درپیامی ضمن تبریک ۱۷مرداد روزخبرنگار از تلاش های آنها قدردانی کرد.

متن پیام  ایشان بدین شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

سوگند به قلم و آنچه می نگارد

زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی‌ست؛ آنانی که بدون هیچ چشمداشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج، غم و شادی مردم از قلم متعهد خود، اهمیت” ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ” را عینیت می‌بخشند؛ انسان‌های آزاده‌ای که ضمن حفظ حرمت قلم، برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنند؛ همانگونه که خداوند در قرآن به قلم سوگند یاد می‌کند و این بیانگر رسالت پیامبرگونه‌ی این قشر عزیز است.

هفدهم مرداد، سالروز شهادت مجاهد اهل قلم شهید محمود صارمی، به حق روز خبرنگار نامگذاری شده است. خبرنگاران، این سفیران صادق و راویان صدیق همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی، اهتمام می ورزند و می‌دانم، توصیف رسالتی که بر عهده گرفته‌اید، شکیبی وصف‌ناپذیر می‌خواهد که قلم و زبان را یارای ارج نهادن به آن نیست، لکن به پاس رسالت قلم و فعالیتهای صادقانه و کوشش‌های بی شائبه و بی دریغی که شما تلاشگران عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی مبذول داشته اید، همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات دولت تدبیر و امید و اطلاع رسانیِ خدمات جمهوری اسلامی و حمایت و همکاری در پوشش فعالیت ها و خدمات جهادگران بی سنگر در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جهش تولید، به جامعه را می‌ستایم و بر خود وظیفه می‌دانم از سعی و تلاش تمام خبرنگاران رسانه‌های استانی و شهرستانی ، اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه های سراسری، سایت ها و پایگاه های خبری، مطبوعات محلی و فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم.
اینجانب ضمن پوزش از کاستی‌ها و کمبودهای احتمالی امیدوارم همچون گذشته شاهد تداوم این همراهی و همکاری باشیم.
در پایان ضمن قدردانی مجدد از تک تک شما فرهیختگان و پیام آوران عرصه‌ی علم و دانایی، تندرستی، سعادت و موفقیت شما را، در سایه‌ی الطاف ایزد سبحان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی آرزو دارم.

الیاس تاج الدینی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی
کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: