« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
همزمان با عید غدیر صورت گرفت:
به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ، خبرنگاران شهرستان لنده به همراه جمعی از مسولان این شهرستان با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام با شهدا تجدید میثاق کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، صبح امروز و همزمان با  عید سعید غدیر خم و هفته خبرنگار، امام جمعه، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه لنده، مسئول حراست فرمانداری ؛ رئیس شورای شهرستان لنده و اصحاب رسانه با حضور در گلزار شهدای شهر لنده،ضمن ادای احترام به شهدای این شهرستان و غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر آنان با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید بیعت نمودند.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه محترم لنده  با تبریک عید غدیر و روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار روزی باعظمت است و تقارن آن با عید غدیر جای تبریک ویژه دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده  افزود: خبرنگاران در انعکاس خبر و جهت دهی به جامعه در تلاش اند که اگر نباشند خیلی از اخبار و آگاهی در جامعه ذبح خواهد شد.

 امام جمعه شهرستان لنده اظهار داشت :خبرنگاران با گذاشتن وقت و انرژی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و این رسالت مهم خبرنگار خوب است.

 حجت الاسلام محمودی اصل گفت: حضور در روز عید غدیر و میثاق با شهدا در این روز و تلفیق روز خبرنگار با این عید فرصت خوب برای علی شناسی و تبین فلسفه غدیر در جامعه است که امیدواریم همه ما در خط ولایت و تبعیت از ولی امر مسلمین گام برداریم.

پیش از سخنان حجت الاسلام محمودی اصل ؛ فتاح بدری عضو خانه مطبوعات استان با تبریک عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار گفت: غدیر مهمترین رویداد تاریخی برای امت اسلام است که تلفیق آن با روز خبرنگار که هر دو  ریشه در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دارند را یک اتفاق مهم و مبارک می دانیم.

 رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان با بیان اینکه غدیر تنها نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر  و نشانه اى از تداوم خط امامت و نبوت است اظهار داشت:اعتقاد راسخ داریم که آگاهی بخشی به جامعه مهمترین پیام غدیر است که باید آن را ارج نهیم.

 بدری اظهارکرد: کار خبرنگار، انعکاس رخدادهایی است که قابلیت خبرشدن و اطلاع رسانی به جامعه در راستای منافع مردم و نظام باشد و لازمه خبرنگار خوب بودن، داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت است تا در کنار آن با سرعت، دقت و صحت، که سه اصل مهم در کار خبری است بتواند موفق عمل کند.

مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف در پایان گفت:طی روزهای اتی اهم مشکلات خبرنگاران و نوع نگاه بعضی از مسولان به خبرنگاران را تشریح خواهد نمود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: