« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
مدیرکل امور مالیاتی استان عنوان کرد:
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۵ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده با هدف عمران شهری و روستایی این استان توزیع شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:محمدعلی غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: در 4 ماهه نخست امسال 95 میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها و مناطق عشایری استان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده 785 میلیارد ریال برای عمران شهری و روستایی تخصیص یافت عنوان کرد: بخش عمده مالیات مصوب استان از طریق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تامین می‌شود و مالیات وصولی این بخش کمک خوبی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های محسوب می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای حمایت از شهرداری‌ها و روستاها و همچنین کمک به توسعه و آبادانی منطقه از محل اعتبارات مالیات برارزش افزوده به حمایت ویژه شرکت بهره برداری نفت و گاز نیاز است.

غفاری با اشاره به سوءاستفاده برخی از شیادان در فضای مجازی ادامه داد: فعالان اقتصادی مواظب سوءاستفاده برخی افراد شیاد که سعی دارند از طریق درج آگهی‌های غیرمعتبر در فضای مجازی و برخی سایت‌ها با عنوان مالیات از مردم اخاذی کنند باشند.

وی بیان کرد: افرادی با درج یگ آگهی خلاف واقع در سایت دیوار و ارسال پیامک به تلفن همراه افراد درخواست پرداخت مبلغی تحت عنوان مالیات کرده‌اند که این امر می‌طلبد مودیان مالیاتی تنها به برای انجام امور مالیاتی خود به درگاه www/tax.gov.ir سازمان امور مالیاتی مراجعه کنند.

غفاری خاطرنشان کرد: سامانه 1526اداره کل امور مالیاتی آماده پاسخگویی به فعالان اقتصادی در برخورد با هر گونه آگهی مشکوک با موضوع مالیات و اخاذی با عنوان مالیات است.

وی فعالان اقتصادی را به ثبت ابلاغ اوراق مالیاتی فراخواند و تصریح کرد: این امر تسهیل امور مودیان، کاهش اتلاف وقت و هزینه‌های رفت و آمد را به دنبال دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین