« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
هشدار
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان کووید ۱۹ استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۱۹۴ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۲ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۴ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.


دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: امروز نیز جواب ۱۳۸ نمونه را از آزمایشگاه دریافت کردیم که بیشترین موارد مثبت مربوط به بویراحمد، گچساران، لنده، باشت و دنا بود.

دکتر یزدان پناه ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۳۷۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود که مردم و نهاد‌های اجتماعی کادر بهداشت و درمان را تنها نگذارند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که همکاران زیادی به کرونا مبتلا و بسیاری از آن‌ها هم خسته شده اند که می‌تواند تاثیر منفی بر بیماریابی و مراقبت از بیماران داشته باشد.

دکتر یزدان پناه همچنین از مردم خواست که با رعایت موارد بهداشتی، پرهیز از تردد و مسافرت به شهر‌های دیگر، عدم حضور در تجمعات، مراقبت بیشتر از سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای خود و خانواده‌هایشان را در برابر ویروس کرونا محافظت کنند.

وی افزود: با توجه به ناشناخته بودن نشانه‌ها و درگیری ارگان‌های مختلف بدن بوسیله ویروس کرونا هر مرگ و میر ناگهانی در شرایط موجود باید مشکوک به کرونا در نظر گرفته شود مگر اینکه خلاف آن ثابت شود؛ لذا شرکت در هر مراسم تشییع جنازه و تدفین می‌تواند باعث آلوده شدن افراد شرکت کننده در مراسم شود.


منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: