« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۹
با متخلفان برخورد می شود؛
دادستان شهرستان لنده از ممنوعیت برگزاری هر نوع تجمع اعم از شادی یا عزا در این شهرستان به تبع ممنوعیت آن در استان و کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،  درپی افزایش آمار مبتلایان به کرونا در لنده؛ دادستان این شهرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا هشدار داد .


اکبر پرندوار با اشاره به افزایش آمار مبتلایان کرونا در شهرستان لنده ، اظهار داشت: لازم است همه مردم شهرستان، الزامات بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش ابتلا به این بیماری باشیم.

دادستان شهرستان لنده با بیان اینکه رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا الزامی است گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان و برابر گزارش های دریافتی یکی از علل  افزایش آمار ها برگزاری مراسمات عروسی  و ترحیم بوده لذا توجه به این موضوع و نظارت بر عدم برگزاری این چنین مراسمات الزامی است.

وی اظهار داشت :در شرایط فعلی شهرستان و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک انتظار این است که مردم همراهی و همکاری لازم را در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با شبکه بهداشت و درمان و ستاد پیشگیری از کرونا  داشته باشند .

 قاضی پرندوار با بیان اینکه ؛ دادستانی در زمینه حفظ سلامت شهروندان با کسی تعارف ندارد اظهار داشت: با توجه به تاثیر آیین‌های عروسی و عزا در تهدید سلامت جامعه، در صورت برگزاری ، دادستانی ورود کرده و با عوامل برگزارکنندگان این مراسمات طبق قانون برخورد خواهد نمود.

دادستان لنده تصریح کرد:مکانهای عمومی مثل قبرستان فردا جمعه تعطیل و درب آنها به روی مردم بسته خواهد شد و همچنین تمام کسبه و صنوف شهرستان مکلف به رعایت الزامات بهداشتی ابلاغی در محل کسب هستند و در صورت تخلف، واحد صنفی متخلف پلمپ می شود.

مدعی العموم شهرستان ادامه داد: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان موظف هستند از برگزاری این مراسم‌ها جلوگیری کنند،و مردم نیز می‌توانند برگزاری این مراسمات را به سامانه ۱۹۰ و 110 و دادستانی شهرستان اطلاع دهند.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم مردم نیز همکاری لازم را با ما در این زمینه داشته تا شاهد خروج شهرستان از وضعیت کنونی و کنترل نسبی بیماری باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: