« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
یاداشت به قلم مدیر مسول:
با کمال تاسف باید گفت که در شرایط فعلی بسیاری از مردم و خصوصا روستاهای محروم ما در اوج محرومیت و مظلومیت چوب تبعیض بعضی از مدیران را می خورند و این در نظام جمهوری اسلامی که خونبهای هزاران شهید گلگون کفن می باشد زیبنده نیست...
پایگاه خبری آوای رودکوف-فتاح بدری:با عنايت به فرهنگ اسلامي و قرآني و با تدبير در آيات الهي به روشني ميتوان دريافت كه عدالت در روابط اجتماعي ساختاري بوده و تمامي تلاش انبیاء ، امامان و بزرگان و متفكران تاريخ در مسيرتحقق مراتب عدالت صورت گرفته است.

لذا مسولان ما بر اساس همین تفکر و خط و مشی باید در بحث تصميم سازي، برنامه ريزي و عملكرد اقتصادي، همواره  موضوع تحقق عدالت را نيز مدنظر داشته و شعار راهبردي توسعه و عدالت را به طور همزمان برای همه ی مناطق و روستاها محور برنامه ريزي اقتصادي خود قرار دهند.

توزیع عادلانه امکانات و نگاه عدالت محور به همه ی مناطق و روستاهای بخش مرکزی و موگرمون از روستاهای محروم چلی و لارب و کوه اسفید و کتج  تا آبگاوان و قاشکمری و موگر و شیتاب و....وظیفه تک تک مسولان شهرستانی ؛ استانی و حتی کشوری است لذا مسولان باید بر اساس عقب ماندگی های گذشته و حال از نگاهای تبعیض امیز و تقدم امور شخصی بر منافع عمومی دوری نموده و  به همه مردم با یک چشم نگاه کنند.

با کمال تاسف باید گفت که در شرایط فعلی بسیاری از مردم و خصوصا روستاهای محروم ما در اوج محرومیت و مظلومیت چوب تبعیض و سوء مدیریت بعضی  از مدیران را می خورند و این در نظام جمهوری اسلامی که خونبهای هزاران شهید گلگون کفن می باشد زیبنده نیست و باید هم بر اساس دین و شریعت و هم بر اساس مر قانون و عدل و انصاف عمل کنیم تا امیدواری را در دل مردم احیاء نمائیم و مردم را به نظام و انقلاب و دولت خوشبین تر نمائیم.

ما مسلمانیم و در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی مسولیت شرعی و قانونی داریم لذا باید بدانیم و بفهمیم که بر اساس بيان حضرت امير (ع): "عدالت امري بنياني و ساختاري بوده و توسعه از ذات عدالت بر ميآيد و در صورت تحقق عدالت، توسعه تحصيل حاصل خواهد شد. فان في العدل سعه". بديهي است براي تحقق بخشيدن چنين انديشهايی راهي بس طولاني و دشوار در پيش است ولي از طي كردن آن نيز گريزي نيست و دستيابي به آرمانهاي والاي انساني در هر سطح و مقطع، شهد شيرين توسعه و تكامل بشر را به همراه خواهد آورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: