« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
پایگاه خبری آوای رودکوف:مدیر واحد نشر مجموعه جهادی خانه طلاب جوان گفت: جمعی از طلاب و گروههای جهادی همزمان با آغاز ماه محرم، به حضور در بیمارستان ها و برگزاری مراسم‌های عزاداری با رعایت شرایط بیماران خواهند پرداخت.

به گزارش مهر؛ مدیر واحد نشر مجموعه جهادی خانه طلاب جوان گفت: جمعی از طلاب و گروههای جهادی همزمان با آغاز ماه محرم، به حضور در بیمارستان ها و برگزاری مراسم‌های عزاداری با رعایت شرایط بیماران خواهند پرداخت.

محسن عبدالله زاده مدیر واحد نشر مجموعه جهادی خانه طلاب جوان:

* با شیوع موج اول کرونا ما اقدامات خود در شهر قم آغاز کردیم و با حضور در بیمارستان‌ها، کمک به کادر درمان، همراهی بیماران، حضور در غسالخانه‌ها، توزیع اقلام بهداشتی میان نیازمندان و تولید ماسک و کالاهای بهداشتی به مقابله با کرونا پرداختیم.

* طی ماه‌های اخیر نیز با توجه به افزایش دوباره شیوع کرونا، اعضای خانه طلاب جوان متشکل از طلاب، دانشجویان و داوطلبان جهادی اقدام به انجام اقدامات مختلفی برای مقابله با کرونا کردند و این بار محور فعالیت‌های خود را به جای شهر قم، تهران قرار دادیم.

*  با توجه به فرارسیدن ماه محرم، جمعی از گروه‌های جهادی تصمیم به آماده سازی فضای بیمارستان‌ها و بخش بیماران کرونایی برای ایام عزاداری گرفتند. به همین منظور قرار است با همکاری سازمان تبلیغات تعدادی از هیأت مذهبی اقدام به سیاه پوش سازی بخشی از بیمارستان‌ها و برگزاری مراسم روضه و عزاداری کنند. البته این اقدام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نظر گرفتن آسایش و سلامت بیماران انجام می‌شود.

* در حال حاضر اعضای خانه طلاب جوان در حال آماده سازی بیمارستان امام حسین (ع) در تهران هستند و در شهرستان‌ها نیز این طرح انجام می‌شود. برگزاری مراسم عزاداری برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها موجب دلگرمی و استفاده آنها از مراسم‌ها می‌شود و از اندوه بیماران برای حضور نیافتن از مراسم‌ها می‌کاهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: