« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج؛
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج از علائم جدید در بیماران کرونایی در کهگیلویه وبویراحمد خبرداد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اشاره به افزایش بیماران کرونایی و قرمز شدن وضعیت دراستان گفت: در درمانگاه‌های سرپایی روزانه هر پزشک ۹۰ نفر را معاینه می‌کند و تعداد افراد بستری در بیمارستان بیشتر از ظرفیت  وتخت‌های فعال است.

جاودان سیرت با بیان اینکه دو بخش را برای بیماران کرونایی اضافه کردیم افزود: سکسه، درد گوش، آبریزش و علائم گوارشی مثل دل درد و اسهال به علائم دیگر کرونا اضافه شده اند.

وی با اشاره به پایین آمدن سن ابتلا به کرونا در استان بیان کرد: در بیمارستان‌های استان بیمارانی با سن ۱۵ سال هم بستری هستند دارد که نسبت به پیک اول سنین پایینتری وجود دارد که زنگ خطر به صدا درآمده است.

دکتر جاودان سیرت ادامه داد: برخی از مبتلایان به این ویروس بدون علائم زمینه ای و بدون اینکه خودشان تصور کنند در بیمارستان‌ها بستری شده اند.
وی ساده انگاری این ویروس را خطرناک دانست وبه مردم توصیه کرد: این بیماری یک واقعیت ملموس است و آن چیزی که باعث کنترل این بیماری است رعایت مسائل بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، استفاده از ماسک و حضور نیافتن در مراسم تشییع و تدفین است.



منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: