« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
سیاسی؛
خودرو دار شدن دارندگان سهام عدالت موضوعی است که امروز یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن را مطرح کرده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ خودرو دار شدن سهام داران سهام عدالت موضوعی است که امروز از سوی یک نماینده مجلس اعلام شد. این خبر در حالی اعلام شده است که دیروز خیر طرح رایگان خودرو برای نیازمندان تکذیب شد.

سید علی موسوی نماینده مجلس گفته است که به همراه یک تیم اقتصادی طرح خودرو دار کردن خانواده های نیازمند را مورد بررسی قرار داده  و طرح آن را تدوین کرده است و اعلام م یکنم که این طرح برای دولت بار مالی نخواهد داشت.

به گفته موسوی تلاش شده تا سازوکار شفافی تدوین شود تا از سهام عدالت به عنوان تامین مالی این موضوع استفاده شود.


 جزئیات طرح خودرو دار کردن خانواده های نیازمند

خانوارهای دهک‌های پایین و آسیب پذیر با اولویت خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی در این طرح مورد توجه قرار گرفتند، گفت: ما سعی خواهیم کرد با بخشی از سهام عدالت این خانوارها خودرودار شوند بدون آنکه هزینه چندانی برای آنها داشته باشد و از سویی افزایش سرمایه‌ای هم برای خودروسازان در پی خواهد داشت که بتواند تولید جدید با تیراژ بالا داشته باشند.

 نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با این طرح رضایت اقشار کم درآمد را جلب کنیم و به آنها نشان دهیم در کنار آنها هستیم. ما همچنین طرح‌هایی شبیه به این را در آینده ارائه خواهیم کرد در همین راستا با یک تیم اقتصادی در حال آماده کردن طرح‌ها هستیم و ان‌شاء‌الله طرح خودرودار کردن خانوارهای بی‌خودرو را در کمیسیون صنایع مطرح خواهیم کرد./راهبرد معاصر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: