« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زمان آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان طرح اطعام حسینی مردم خیر و نیکوکار استان در خصوص اجرای این طرح دو میلیارد و 305 میلیون تومان مشارکت داشته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان، گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی هم‌زمان با سراسر کشور از عید غدیرخم آغاز و تا پایان ماه صفر در استان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان وظیفه ذاتی کمیته امداد است، افزود: از ابتدای آغاز طرح اطعام حسینی در کهگیلویه و بویراحمد مردم خیر و نیکوکار استان دو میلیارد و 300 میلیون تومان مشارکت داشته‌اند.


مبشری تصریح کرد: در این زمینه 69 هزار و 432 پرس غذای گرم بااعتبار یک میلیارد و 206 میلیون تومان پخت و بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.

وی به اهداء بسته‌های غذای خشک به خانواده‌های نیازمند اشاره و بیان کرد: با آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل و طرح اطعام حسینی 9517 بسته غذایی با مشارکت خیران نیکوکار تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهداء شد.

مبشری تصریح کرد: علاوه بر توزیع غذای گرم و بسته‌های غذایی بین خانواده‌های نیازمند، مردم نیکوکار استان 462 میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا نیز به خانواده‌های نیازمند کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از مردم و خیران نیک‌اندیش جهت مشارکت در مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی، گفت: نیکوکاران می‌توانند با اهداء نذورات و کمک‌های نقدی خود از طریق کد دستوری #۰۷4*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱  جهت کمک به رفع مشکلات معیشتی و ضروری نیازمندان اقدام کنند.

مبشری با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات معیشتی تعداد نیازمندان استان به‌خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا بیشتر شده است که این موضوع تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان را برای یاری نیازمندان می‌طلبد، افزود: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در طرح اطعام حسینی همچون گذشته یاریگر نیازمندان باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین