« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنده با حضور سید خدادوست موسوی، فرماندار لنده؛  اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنده در این جلسه با تقدیر از حمایت بنیاد مستضعفان از کتابخانه های عمومی گفت: این بنیاد فعالیت خود را برای کمک به  کتابخانه ها بسیار خوب آغاز کرده است.

سید خدادوست موسوی عنوان کرد: توسعه کتابخانه مرکز شهرستان باید از اولویت های پروژه های نیمه تمام در برنامه های حمایتی بنیاد مستضعفان باشد۔

وی با اشاره به نقش مهم کتابخانه های عمومی در توسعه جامعه بیان کرد: در حال حاضر باید کتابخوانی به صورت مجازی و الکترونیک باشد .

مهندس موسوی تصریح کرد: تنها راه خروج از چارچوب خشک زندگی امروزی، مطالعه است و در واقع انسان با خواندن مطالب مفید می‌تواند غذای روح خود را تامین کند.

وی با اشاره به اجرای برنامه کتابخوانی بین دانش آموزان ، آموزش و پرورش را به همکاری بیشتر با کتابخانه های عمومی ترغیب کردتد۔

سید زکریا تقوی نژاد، رئیس اداره کتابخانه های عمومی لنده نیز در این جلسه با اشاره به شروع پروژه ساخت کتابخانه عمومی ایدنک به همت بنیاد مستضعقان  از این نهاد همیشه پای کار تشکر کرد و گفت امیدواریم تا هفته کتاب سال جاری این پروژه تکمیل گردد۔.

تقوی نژاد  اشاره کرد برنامه شاد از برنامه های خوب آموزش و پرورش  برای دانش آموزان می باشد که ظرفیت استفاده برای کتابخوانی مجازی و حقیقی  را دارد۔

دکتر جاویدان رئیس آموزش و پرورش شهرستان از همکاری این اداره برای ایجاد کانال کتابخوانی در بستر نرم افزار شاد خبر داد و گفت این آمادگی را دارد که در فضای مجازی و حقیقی از برنامه های کتابخوانی حمایت کند۔

اصغر محمدی معاونت پرورشی و تربیت بدتی آموزش و پرورش پیشنهاد تاسیس کتابخانه مشارکتی برای دانش آموزان شهرستان در یکی از مدارس را داد۔

آقای زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه فضای  کتابخانه عمومی شهید باهنر لنده را پیشنهاد داد۔.

در پایان مصوبات زیر مورد تایید قرار گرفت:

۱۔ تاسیس کتابخانه مشارکتی در یکی از مدارس شهرستان با حمایت آموزش و پرورش و بنیاد مستضعفان

۲. مکاتبه با بنیاد قلم چی برای کمک به کتابخانه های عمومی شهرستان

۳. توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لنده توسط بنیاد مستضعفان

۴. ایجاد کانال کتابخوانی در نرم افزار شاد و تولید محتوای  مناسب توسط کارشناسان کتاب

۵. خرید ساختمان کتابخانه عمومی شهدای قیام توسط بنیاد مستضفان و واگذار کردن به اداره کتابخانه های عمومی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: