« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
در نشست مقابله با کرونا؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از کمبود مراقب سلامت در مدارس استان خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:هادی زارع پور در نشست ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا، گفت: به ازای ۷۵۰ دانش آموز باید یک مراقب سلامت در استان داشته باشیم که این آمار در حال حاضر و در مجموع ۸۳ مراقب سلامت بوده و با توجه به تعداد دانش آموزان، تعداد مراقبین سلامت پایین‌تر از نرم استاندارد است.

وی  با بیان اینکه در بخش نیروی خدماتی نیز نیاز به ۳۴۷ نیروی خدماتی در استان وجود دارد، بیان کرد: با توجه به پوشش بهداشت مدارس توسط نیرو‌های خدماتی، مجوز و اعتبار بکارگیری ظرفیت‌های شرکتی یا به روش‌های دیگر یک نیاز است.

هادی زارع پور افزود: همچنین چالش کمبود منابع از دیگر مواردی است که باید پیگیری شود و تأمین مناسب در این محور داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد مجموع دانش آموزان استان را ۱۶۶ هزار و ۸۵۹ نفر دانست و عنوان کرد: همچنین سه هزار و ۴۶ مدرسه به دانش آموزان خدمات آموزشی ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: ۹۰۰۲ کلاس درس پوشش این ظرفیت را انجام می‌دهند و رفع نیاز‌های مدارس نیز هدفگذاری شده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما ؛زارع پور از برنامه ریزی اجرای پویش کمک‌های مومنانه سلامت با محوریت بهبود ظرفیت سلامت محور و رفع نیاز‌ها در بخش آموزش و پرورش خبر داد و گفت: نقش بخش‌های مختلف در تحقق هرچه بهتر این برنامه محسوس است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: