« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
رئیس بنیاد شهید کشور خبر داد:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: از ششم مهرماه واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران و جانبازان با همکاری دستگاه های متولی عرضه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سعید اوحدی در جلسه امضا تفاهم نامه تأمین مسکن و ایجاد شغل خانواده شهدا و ایثارگران بیان کرد: ایثارگران خانواده‌های شهدا و جانبازانی که سن آنان بیش از ۶۰ سال است با هماهنگی مراکز بهداشت نسبت به دریافت واکسن آنفلوآنزا در منازل خود از ششم ماه اقدام کنند

وی ادامه داد: به علت شیوع بیماری کرونا خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نیاز نیست به مراکز درمانی مراجعه کنند بلکه تزریق واکسن در منزل صورت می‌پذیرد.

اوحدی تاکید کرد: دو تفاهم نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری فارس منعقد گشته که این دو تفاهم‌نامه شامل تأمین زمین برای ایجاد ۱۰ هزار مسکن برای خانواده‌های ایثارگران و شهدا بوده است و تفاهم نامه دوم نیز زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفری خانواده‌های شهدا و ایثارگران را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به تعداد شهدا و ایثارگران و آزاده استان، گفت: این نعمت بسیار بزرگی است که استان فارس دارد و با توجه به مطالبات خانواده ایثارگری از بیمه دی بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت گردید و بر اساس قرارداد منعقد شده کلیه مراکز درمانی تأمین اجتماعی طرف قرار داد بیمه دی شدند.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین