« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
کوه سفید لنده همچنان در آتش می سوزد؛
با گذشت دو روز از وقوع آتش سوزی در کوه سفید لنده ، شعله های آتش همچنان بر پیکره درختان آن می تازد.
پایگاه خبری آوای رودکوف-فتاح بدری:با گذشت دو روز از وقوع آتش سوزی در کوه سفید لنده ، شعله های آتش همچنان بر پیکره درختان آن می تازد تا دود غم و سیاهی مرگ درختان بلوط و کیکم بر آسمان این شهر رخ نمایی کند.


منطقه محل حادثه یعنی کوه پر آوازه ی سفید لنده هم پوشش گیاهی علفی دارد و هم درختی، هم زیستگاه جانوران وحشی است هم محل چرای دام‌های عشایر به همین جهت اولین شعله‌های آتش که دیده شد  بسیاری از مردم  دست به کار شدند تا قبای سبز درختان و گیاهان کمتری سیاه شود ولی افسوس که آتش، همچنان پیش روی می‌کند و هر جا که می‌تواند سر می‌کشد.

گرچه مردم علیرغم کوهستانی بودن منطقه تلاش خود را کردند ولی چیزی که در کنار اتش بر جسم بی جان و مظلوم کوه سفید می تازد وعدهای امروز و فردای مسولان در سایتها و خبرگزارهای مختلف برای اعزام بالگردهای آب پاش و مهار این آتش سوزی می باشد که تا این لحظه محقق نشد!!

خلاصه کنم لنده زخم های زیادی دارد ؛در این شهرستان که عنوان اولین ها را یدک می کشد کمبودات به شدت احساس می شود و به قولی پای توسعه در آن می‌لنگد و باید از زبان لنده به کوه سفید گفت: ای کوه تو فریاد من امروز شنیدی!!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین