« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲
حجت الاسلام الهی نیا در خطبه های نماز جمعه لنده عنوان کرد:
امام جمعه موقت لنده گفت: گرانی های اخیر کام مردم را تلخ کرده به طوری که سفره مردم کوچک بوده و الان کوچک تر شده است...
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده گفت:در روز قیامت سنجش اعمال بر پایه حق است پس هر کس کارهای سنجش شده اش سنگین باشد رستگار خواهد بود.

وی افزود:دنیا مانند بازاری است که ایمان سود آن و انکار و کفر خسارت آن است و نادیده گرفتن دعوت انبیا و ائمه اطهار و بی اعتنایی و انکار آیات الهی ظلم به خود است.


امام جمعه موقت لنده به حدیثی از امام رضا ع اشاره داشتند که فرمود"هر کس نگرانی مومنی را برطرف کند خداوند در روز قیامت آن را شاد می کند.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:بخش عمده ای از احکام ما مربوط به امور مادی و مادیات است که این مورد می تواند آخرت انسان را آباد کند هم می تواند آن را خراب کند.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد:کسب مال حلال بسیار مشکل است اما از اوجب واجبات است و ثواب آن هم بسیار زیاد است به طوری که امان صادق ع می فرماید"بدست آوردن مال حلال مشکل تر از نبرد در جبهه است و کسی که شب را از خستگی طلب حلال بخوابد آمرزیده خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد:مال حرام مانع بزرگی برای رستگاری است و در دنیا بی برکت و در آخرت خداوند قسم خورده است که از حق مردم و از ظلم ظالم نخواهد گذشت.

خطیب جمعه لنده گفت:حادثه عاشورا خونین ترین و ماتدگارترین حادثه تاریخ است  که در کشور عراق نبردی نابرابر بین دو جبهه عزت و ذلت ارزش و ضد ارزش در زمانی کوتاه اتفاق افتاد اما پیام  بلند و نامحدود آن در این سرزمین کوچک در کل عالم برای حفظ دین و مقابله با بدعت ها و سنت شکنان فراگیر شده است.

امام موقت لنده ضمن تبریک هفته دفاع مقدس  به خانواده جانبازان آزاده گان و شهدا  گفت:دفاع مقدسه مانند حادثه عظیم عاشور از پایه های اصلی انقلاب و نهضت عاشورا است.

وی تاکید کرد:انقلاب اسلامی در پیروی از مکتب عاشورا شکل گرفت و انقلابی نوپا بود که یزیدیان زمان آمریکا و مزدورانش تا مدتی تلاش کردند آنرا به زانو دربیاورند و با تحریک عراق علیه کشورمان با خواب های آشفته به امید آنکه دوباره به ایران برگردند اما به لطف پروردگار فرزندان انقلاب با از خود گذشتگی در مدت 8سال نه با عراق بلکه با 80کشور جنگیدند و با ایمان و صداقت و پاکی که در بسیج و سپاه و ارتش ایران وجود داشت توانست به پیروزی برسد.


رئیس شورای همانگی تبلیغات اسلامی لنده  تاکید کرد:امروز هم به لطف تجربیات رزمندگان دوران دفاع مقدس نظام ایران کشوری قدرتمند و حرف برای گفتن دارد و مجهزترین و پیشرفته ترین موشک های دوربرد و نقطه زن و زیر خاکی دارد  به برکت خون پاک شهیدان استکبار جهانی قدرت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد و در بحث تسلیحات نظامی به خودکفایی رسیدیم.

ایشان با اشاره به سند 2030گفت:این سند یک نوع جنگ نرم است که با فرهنگ اسلامی و ارزشها و استقلال جمهوری اسلامی هم خوانی ندارد.

الهی نیا تاکید کرد:تعلیم و تربیت و آموزش باید با معنویت آمیخته باشد و با اصول اخلاقی و انسانی سازگاری داشته باشد.

حجت الاسلام الهی نیا تصریح کرد:عادی سازی روابط بحرین با رژیم کودک کش اسرائیل نشان می دهد که اینها از دایره اسلام خارج شدند و در آیندهرهزینه های سنگین سیاسی و امنیتی را به لطف پروردگار پرداخت خواهند کرد.

حجت الاسلام الهی نیا در مورد گرانی های لجام گسیخته افزود:این گرانی ها کام مردم را تلخ کرده به طوری که سفره مردم کوچک بوده و الان کوچک تر شده که امید است در این زمینه چاره اندیشی شود.

امام جمعه موقت لنده در پایان با اشاره به شهادت حضرت رقیه و مصیبتهای وارد شده بر حضرت زینب س گفت:این بانوی صبور و بزرگوار با این همه مصیبت و در اوج سختیها فرمودند که جز  زیبایی چیزی ندیدم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: