« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح هر کارمند یک حامی با شعار هیچ فرزندی در سراسر ایران اسلامی از ایتام و محسنین بدون حامی نباشد، اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی باهدف مشارکت کارکنان دستگاه‌ها و ادارات دولتی و خصوصی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین نیازمند اجرا می‌شود.


وی بابیان اینکه دبیرخانه طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی به‌زودی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود، افزود: شعار این طرح این است که هیچ فرزندی از ایتام و محسنین نیازمند در سراسر ایران بدون حامی نباشد.

مبشری با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح‌های موفق کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است، گفت: در این خصوص طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، از کارهای مهم و ماندگار در مسیر خدمت‌رسانی به نیازمندان به‌ویژه ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد است که امید است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی به سرانجام و نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از 33 هزار کارمند در بخش‌های دولتی و خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد شاغل هستند، امید است استقبال خوبی در این خصوص انجام گیرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه 5356 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای حامی هستند، گفت: در حال حاضر ۲۹۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد -۶۰ یتیم و ۲۳۰ فرزند محسنین- بدون حامی هستند.

مبشری بابیان اینکه در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، تأکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه# ۰۷۴۸۸۷۷ و یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و همچنین مراجعه به دفاتر کمیته امداد، برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

وی بابیان اینکه امید است که اجرای این طرح سبب حامی دار شدن تمامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شود،  گفت: از تمامی کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی ایتام و نیازمندان این نهاد را دریابند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: