« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
در آغازین روزهای هفته دفاع مقدس :
در هفته دفاع مقدس فرصت را غنیمت شمرده تا در کنار یاد شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس یادی کنیم از زنده یاد ؛ پاسدار رشید اسلام "شهرام اتابک" او که پیشتر برادر خود را تقدیم اسلام و خط نورانی سید الشهدا نمود.
پایگاه خبری آوای رودکوف-فتاح بدری:آغاز هفته دفاع مقدس فرصتی است تا یاد و خاطره شجاعت های مردانی را یادآوری کنیم که در دفاع از مرزهای ایران اسلامی، حماسه هایی را آفریدند که نه فقط در تاریخ این مرز و بوم بلکه برای همیشه در تاریخ دنیا، سربلندی و افتخار را نصیب ایران و ایرانی نمودند.

اینان یا زنده اند و جامعه از حضور آنها فیض می برند و یا شربت شهادت را نوشیدند و به سوی سرور و سالار خود پر گشودند و یا دار فانی را وداع گفتند و به تعبیری گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است می چیند آن گلی که به عالم نمونه است.

 امروز جوانان ما تشنه آگاهی از آرمان های دلاوران دفاع مقدس اند و باید با برنامه ریزی مناسب در جهت انتقال این ارزش ها به جوانان تلاش کنیم.

همه مسئولان و ملت ایران و ازادیخواهان جهان  مدیون ایثار و فداکاری حماسه آفرینان دفاع مقدس و صبر و پایداری خانواده های معظم شهدا هستند بنابراین، یاد شهدا و ایثار جانبازان و رزمندگان باید همواره در جامعه زنده باشد زیرا راه شهیدان راه رسیدن به آرمانهای اسلامی، عزت و عدالت برای ملت ایران است.

بر همین اساس فرصت را غنیمت شمرده تا در کنار یاد شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس یادی کنیم از زنده یاد ؛ پاسدار رشید اسلام "شهرام اتابک" او که پیشتر برادر خود را تقدیم اسلام  و خط نورانی سید الشهدا نمود؛او که افتخار خانواده ی شهیدی را داشت که هم رزم و هم لباس خودش بود و در واقع پا جای پای او گذاشت؛او که هم در قامت یک بسیجی در اقصی نقاط جبهه های حق و باطل از خطوط عملیاتی و مرزهای غرب و جنوب همچون ارتفاعات میمک، کوه های سر به فلک کشیده کردستان، ارتفاعات حاج عمران، شاخ شمیران، دشتهای خوزستان، نیزارهای گلگون جزیره مجنون، ارتفاعات شاخ شمیران، قمیش، گمو و مناطقی چون شرهانی، جفیر، بستان، حمیدیه، دارخوین، دشت عباس و… حضور یافت و شاهد رزم و حماسه ستودنی او بودند و هم در قامت یک پاسدار ؛ سالها مسولیت بانکهای انصار شهرستانهای لنده و دهدشت را بر عهده داشت تا ارباب رجوع اخلاق و منش و خندهای دلنشینش را به نظاره بنشینند و بیشتر بفهمند که پاسدار اسلام منش حسینی و اخلاق نیک و پسندیده دارد.

آری در دستگاه حسینی هرکسی رسالتی برعهده دارد و زنده یاد  «شهرام اتابک » بسیجی و پاسدار دیروز و رئیس فقید بانکهای انصار شهرستانهای لنده و دهدشت نیز یکی از کسانی بود که با فداکاری های خود در میدان حق علیه باطل و کسوت یک مدیر انقلابی ؛ دلسوز و متعهد  شور و شعور حسینی را در رزمندگان و جوانان این مرزو بوم تقویت ‌کرد.

مرحوم شهرام  اتابک فرزند شمس الله متواد روستای المور قلعه رئیسی ؛ سرانجام بعد از سالها ایثارگری در جبهه های جنگ تحمیلی و پشت جبهه ها در سفری زیارتی تصادف و در عنفوان جوانی دنیای فانی را وداع گفت و به سوی معبود خود با نامی نیک و کوله باری از معرفت و اخلاق و مردمداری شتافت.

روحش شاد و یادش گرامی باد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: