« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
در قالب برنامه‌های هفته دفاع مقدس؛
قائم‌مقام و جمعی از امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور در گلزار شهدای یاسوج، با شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قائم‌مقام و جمعی از امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای یاسوج، با شهدای والامقام تجدید پیمان کردند.

علی‌اصغر قلی پور، قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهداست که هدفمندتر از همیشه در مسیر آنان گام برداریم و خدمتگزار مردم باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی باید در انجام رسالت‌های خود به‌خصوص خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنیم و در رفع مشکلات و مسائل مردم و به‌ویژه نیازمندان تلاش کنیم.

قلی پور با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه ما پاسداری از خون شهیدان است، گفت: همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و به دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی نشان بدهیم که توطئه‌های آنان با همدلی ما بی‌اثر خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در زمینه کمک به نیازمندان، خاطرنشان کرد: همه ما امدادگران کمیته امداد برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کرده و با برادری و همدلی برای رفع مشکلات مردم و به‌خصوص قشر نیازمند جامعه در این شرایط اقتصادی گام برمی‌داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: