« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کهگیلویه و بویراحمد؛
نورمحمد نعمتی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در پیامی روز جهانی بهداشت محیط را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در پیام مهندس نعمتی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده  به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط آمده است:

امروزه دستيابي به يك زندگي سالم با اميد به زندگي مطلوب تنها از طريق برخورداري از محيط سالم و ارائه عادلانه خدمات سلامت فراهم مي شود.

 رسالت مهندسین بهداشت محیط، صیانت از محیط زندگی است و این عزیزان با شناسايي و كنترل عوامل محيطي تاثير گذار بر سلامت، مسئوليت خطيري را با توجه به گسترش روز افزون و تنوع آلاينده هاي محيطي در اجراي رسالت خود برعهده دارند.

 خوشبختانه فعالیت مهندسی بهداشت محیط به عنوان یک فعالیت منسجم، منشاء اثرات زیادی در ارتقاء سلامت مردم استان وشهرستان بوده که با همت والا و تلاش بی وقفه همکاران در این حیطه روز به روز درخشش و اثربخشی بیشتری داشته که برهیچ انسان دوستدار سلامت پوشیده نیست.

 با تبريك روز جهانی بهداشت محيط به  همکاران بهداشت محیط  استان کهگیلویه وبویراحمدوشهرستان لنده، آرزوي موفقيت براي يكايك خدمتگزاران اين عرصه را از درگاه الهي مسئلت مي نمایم.

 
مهندس نعمتی
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین