« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بیمارستان کمکی برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد فعال شود.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بکارگیری تمهیدات لازم، بیمارستان کمکی مقابله با کرونا در استان فعال شود.

احد جمالی افزود: با توجه به فصل پاییز و بیماری آنفلوآنزا در کنار کرونا، همچنین باید یک محل برای قرنطینه در سطح استان پیش بینی شود.

جمالی بیان کرد: اینکه ما چند روز وضعیت خوبی داشته باشیم، قابل تکیه نیست و رفتار‌های این ویروس اقدام همه جانبه پیشگیری از گسترش را طلب می‌کند. اجتماعات از عوامل مهم انتشار ویروس بوده و باید کنترل شود.

جمالی با بیان اینکه انتظار می‌رود رعایت هرچه بیشتر فاصله گذاری‌های اجتماعی و هوشمند به منظور رعایت پروتکل‌ها را داشته باشیم، بیان کرد: در حوزه ادارات موضوع یک سوم دور کاری تا آخر هفته آینده تمدید شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار از برخورد و توبیخ کتبی دستگاه‌های متخلف در حوزه عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اضافه کرد: باید پروتکل‌ها به شکل مناسب و اصولی رعایت شود.
جمالی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید از دستگاه‌ها شروع شود و در جامعه نیز به شکل کامل پوشش موارد مقابله با کرونا را داشته باشیم.

وی با اشاره به موضوع مأموریت‌ها، بیان داشت: در این محور نیز باید مأموریت‌ها به حداقل رسیده و در موارد مورد نیاز و ضروری در این بخش اقدام شود.



منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: