« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۴
بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:
پیشکسوت استقلال گفت: بین گزینه‌های داخلی سرمربی فعلی استقلال برای هدایت این تیم بهترین گزینه است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:بهتاش فریبا، بازیکن، سرپرست و مربی اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حذف آبی‌پوشان از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: طولانی شدن مسابقات این فصل باعث شد بازیکنان استقلال از ابتدای نیمه دوم با مشکل بدنی روبه‌رو شوند. شاید اگر کادر فنی استقلال می‌توانست حدود 7 تعویض انجام دهد شرایط استقلال بهتر می‌شد. استقلال در عرض هفت روز، سه بازی سنگین را در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشت که فشار زیادی را به این تیم وارد کرد و باعث شد انرژی آبی‌پوشان تحلیل برود. این یک مقایسه و آمار است. شما به عملکرد مسعود ریگی در بازی‌های گذشته نگاه کنید. او یکی از استاندار‎دترین فوتبالیست‌های ایران است. در لیگ برتر ایران در هر بازی بالای ۱۲کیلومتر می‌دوید اما در بازی با پاختاکور نای بازی کردن نداشت و تعویض شد. پاختاکور هم بهترین استفاده را از خستگی بازیکنان استقلال برد و توانست برنده بازی باشد.

او افزود: من از فوتبالی که استقلال مقابل پاختاکور به نمایش گذاشت ایراد نمی‌گیرم چون وقتی تیمی 4 موقعیت صددرصد گل به دست می‌آورد یعنی فوتبال خوبی بازی کرده است. اما باید واقعا بررسی شود چرا بازیکنانی مثل قایدی و دیاباته به سادگی هرچه تمام‌تر موقعیت‌های گلزنی را از دست داده و استقلال را در شرایط سخت قرار دادند؟ البته قصد من انتقاد از بازیکنان نیست چون آنها روزها و ماه‌های سخت و پرفشاری را گذراندند و تا جایی که می‌توانستند برای برد تلاش کردند اما پاختاکور هم تیم قدرتمندی است و از دقیقه یک پرس را شروع کرد و چون استقلالی‌ها هم خیلی خسته و تحت فشار بودند نتوانستند کاری از پیش ببرند.

مربی اسبق استقلال درخصوص انتخاب سرمربی این تیم برای فصل آینده گفت: آنچه بیشتر از هر چیزی من را نسبت به آینده استقلال نگران می‌کند این است که فرصت دارد برای تیم از دست می‌رود. استقلال سال‌هاست هر فصل را با یک کادر فنی جدید شروع کرده و همین باعث شده تیم تا اواسط نیم فصل برای هماهنگی به زمان نیاز داشته باشد. به اعتقاد من بهتر است استقلال لیگ بیستم را با مجید نامجومطلقی شروع کند که از تیم شناخت خوبی دارد و در بین گزینه‌های ایرانی بهترین فرد برای ادامه حضور روی نیمکت استقلال است. باید مدیران استقلال به او اعتماد کرده و همچنان او را حفظ کنند. اگر هم قرار است سرمربی دیگری انتخاب شود باید این اتفاق زودتر رخ دهد تا تیم فصل را برای آماده‌سازی از دست ندهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: