« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت انجام شد:
در راستای مدیریت بیماری‌های واگیردار در مدارس، از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، بخشنامه تعیین تکلیف وضعیت تحصیلی کلاس‌ها یا مدارس دارای افراد مشکوک یا مبتلابه ویروس کرونا را به ادارات کل استان ابلاغ شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، با توجه به‌ضرورت نحوه مدیریت صحیح کلاس‌ها و مدارس دارای دانش آموزان، معلمین مشکوک، مبتلا به بیماری‌های تنفسی، آنفولانزا و یا موارد مثبت کرونا، از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت بخشنامه "تعیین تکلیف وضعیت تحصیلی کلاس‌ها یا مدارس دارای افراد مبتلا اعم از دانش‌آموز یا همکار" به ادارات کل استان ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، دربند‌هایی از این بخشنامه آمده است؛ اگر در یک کلاس، دانش‌آموزی دارای علائم عفونت تنفسی، آنفولانزا و یا مورد مثبت کرونا باشد، آن کلاس برای مدت دو هفته به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. همچنین اگر در مدرسه‌ای در بیش از یک کلاس، دانش‌آموزی دارای علائم عفونت تنفسی، آنفولانزا و یا مورد مثبت کرونا باشد، آن مدرسه برای مدت دو هفته به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بر اساس بخشنامه ارسالی، اگر در محل اقامت معلم یا دانش‌آموز فرد مشکوکی به علائم کرونا وجود داشته باشد، آن معلم یا دانش‌آموز برای مدت دو هفته نباید در محل کار حضور پیدا کند. همچنین در خصوص معلمان چرخشی آخرین کلاس‌هایی که معلم طی سه روز گذشته در آن حضورداشته به مدت دو هفته غیرحضوری خواهد بود و در مورد معلمان اختصاصی دوره ابتدایی که مشکوک به کرونا هستند، کلاس معلم مشکوک برای مدت ۲ هفته تعطیل خواهد شد.شایان‌ذکر است؛ مدیران کل استان‌ها موظفند ضمن توجه به پروتکل بازگشت به کار شاغلین مبتلابه کرونا، فرم اطلاعات مبتلایان و وضعیت مدارس را به‌صورت ماهانه تکمیل، تائید و به دبیرخانه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت ارسال کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: