« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
در آستانه هفته ناجا؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با ارسال پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در پیام سرهنگ دوم پاسدارروح الله ویسی آمده است:

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.امام خامنه ای (مدظله العالی)

فرمانده انتظامی شهرستان لنده
برادر ارجمند جناب سرگرد فرزین جمشیدی

سلام علیکم

هفته نیروی انتظامی یادآور زحمات، تلاش ها و دلاوری های غیور مردان آن نیرو در ایجاد و تقویت امنیت اجتماعی و اخلاقی می باشد.نیروی جان برکف انتظامی با تأسی از جانفشانی ها و از خودگذشتگی های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی و همکاران محترمتان در فرماندهی انتظامی شهرستان لنده، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه ی ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور باشید.

 سرهنگ دوم پاسدارروح الله ویسی
فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: