« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
به گزارش باشگاه خبرنگاران، برخی از افراد به جای استفاده از رنگ مو که می‌تواند پیامد‌های منفی برای مو داشته باشد، از حنا برای رنگ موی خود استفاده می‌کنند، اما آنچه بسیاری از مردم از آن بی اطلاع هستند، فواید فراوان حنا برای سلامتی و جنبه درمانی آن است.

نخستین مورد از فواید حنا درمان سردرد است، بنابراین می‌توانید حنا را در قسمت جلوی سر قرار دهید تا درد آن تسکین یابد.

حنا همچنین بیماری‌های قارچی را در کل بدن از بین می‌برد، پس با قرار دادن حنا روی انگشتان پا می‌توانید از شر قارچ‌هایی که در زمستان گرفتار آن‌ها می‌شوید، رها باشید. حنا حاوی مواد ضد عفونی کننده است که برای از بین بردن باکتری‌ها و انگل‌های پوست و درمان شوره سر مفید است.

درمانی برای برخی اسهال های خونی


از پوست حنا پس از جوشاندن برای درمان اسهال خونی آمیبی استفاده می‌شود همچنین اگر روی زخم گذاشته شود، آن را درمان می‌کند و اگر در ناحیه آسیب دیده قرار گیرد، آن را التیام می‌بخشد.

حنا ترشح عرق را کاهش می‌دهد که بدین ترتیب از بوی بد و ابتلا به قارچ جلوگیری می‌کند، علاوه بر این اگر حنا را ۳ بار در روز با آب مخلوط کره و به ناحیه آسیب دیده بمالید اگزما را درمان می‌کند.
   
 
برچسب ها: حنا ، پزشکی ، آب ، آتش ، علمی پزشکی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: