« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
یاداشت به قلم محمد ظاهر آخش:
محمد ظاهر آخش از فرهنگیان شهرستان لنده طی نامه ای با اشاره به اختصاص مبلغی به جاده لنده به تراب از سوی بنیاد مستضعفان ؛ پیشنهادی را طرح نمود.
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد ظاهر آخش از فرهنگیان شهرستان لنده طی نامه ای با اشاره به اختصاص مبلغی به جاده لنده به تراب از سوی بنیاد مستضعفان نوشت:

دبیر محترم دفتر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده:

آنچه در جمعه گذشته بیان شده است و در رسانه ها نیز آمده است ،حکایت از تخصیص اعتباری در حد ۱۸ میلیارد تومان از طرف آن نهاد به راه لنده به تراب دارد.از آنجایی که این قطعه راه بین محور پاتاوه -اصفهان و لنده به خوزستان واقع شده است و هر دو محور موصوفه راه اصلی بوده و از بودجه ملی تغذیه می گردند اما قطعه لنده به تراب فرعی است بنابراین  لازم است که این قطعه نیز اصلی تعریف شود.

فلذا ضمن سپاس از آن نهاد و مدیر محترم ، انتظار این است که هدف فقط تخصیص اعتبار و اتمام راه فرعی نباشد و تلاش بر این باشد که این قطعه نیز اصلی تعریف شود و اگر هزینه ای صرف شود ،پایه ای و مثمر ثمر باشد و نیاز به دوباره کاری در آینده نباشد.

از امام جمعه محترم و فرماندار لنده تقاضامندیم در این خصوص نهایت تلاش خود را کما فی السابق داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: