« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
ظهر امروز انجام گرفت:
در آستانه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ( 27 لغایت دوم آبان ماه ) فرماندهی انتظامی شهرستان لنده در نشستی با خبرنگاران برنامه های این هفته را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز سرگرد فرزین جمشیدی در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در سال 1399 پرداخت و با بیان اهداف برگزاری هفته ناجا گفت: ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت آشنا سازی بیش از پیش شهروندان با وظایف و ماموریتهای پلیس، ارتقا تعامل فی ما بین پلیس و مردم، و تشریح دستاوردها، اقدامات و تحولاتی که در راستای تامین امنیت عمومی توسط مدافعات امنیت محقق شده  از جمله اهداف مهم برگزاری هفته ناجا است.
 
 وی شعار سالجاری هفته نيروي انتظامي را "با هم برای امنیت و سلامت " ذکر کرد و افزود: با توجه به شعار امسال، برنامه‌هاي هفته ناجا در سطح شهرستان بر اساس رويكرد مردم‌ محوري اجرا می‌شود.
 
فرماندهی انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد: دیدار با اصحاب رسانه ؛ دیدار با امام جمعه محترم؛ غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا، ملاقات چهره به چهره پلیس با مردم ، دیدار با  معتمدین، کوهپیمایی ؛ دیدار با خانوادهای معظم شهدا و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه از جمله برنامه های هفته ناجا در شهرستان لنده است.

این مقام انتظامی در ادامه شهرستان لنده را از امن ترین شهرستانهای استان و کشور دانست و در تشریح علل ان گفت: فرهنگ غنی مردم این دیار و تلاش حافظان نظم و امنیت نیز از جمله عللهای امنیت پایدار در این شهرستان می باشد.

ایشان دستگیری سارقان طلا ؛ عوامل تیراندازی به مامورین منابع طبیعی ؛عوامل تیراندازی به منزل شخصی ؛ کشف مواد مخدر ؛ اقدامات فرهنگی و برگزاری چندین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان را تنها گوشه ای از خدمات پلیس در این شهرستان عنوان کرد و گفت:در کشور ما  جان، اموال ؛ امنیت و آبروی مردم به عنوان امانت نزد پلیس است و مقام معظم رهبری، امانت داری پلیس را موجب جلب اعتماد مردم دانسته و می فرمایند" نیروی انتظامی امین مردم اند باید به وظیفه خود به طور کامل عمل کنند ..."

سرگرد فرزین جمشیدی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه نقش موثری در پیشبرد اهداف ناجا ایفا می کنند که این تلاش برای همکاری بین پلیس و رسانه ها در ارتقا ضریب  امنیت جامعه و ایجاد آرامش روانی تاثیر به سزایی دارد.

وی همچنین از لغو صبحگاه مشترک یگانهای نظامی و انتظامی شهرستان در اولین روز از هفته ناجا (27 مهرماه) خبر داد و گفت:این برنامه به دلیل وضعیت کرونایی شهرستان و به خاطر سلامت همشهریان ؛همکاران و مجموعه اداری شهرستان لغو اما سایر برنامه ها در طی هفته اجرا خواهند شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان لنده در ادامه گفت:سامانه های 110 و 197 آماده دریافت شکایات، نقد و انتقادات و حتی تقدیر از نیروی انتظامی بوده و مشارکت مردم در این امر به بهتر شدن عملکرد دستگاه انتظامی در جامعه کمک خواهد کرد.

پیش از سخنان فرماندهی انتظامی شهرستان لنده ؛ خبرنگاران حاضر در جلسه ضمن تبریک پیشاپیش هفته ناجا ؛ حضور پررنگ و مقتدرانه پليس در جامعه را اطمينان خاطري براي مردم از حيث وجود امنيت دانستند و از تلاش‌های شبانه روزی سرگرد فرزین جمشیدی و مجموعه انتظامی این شهرستان در حوزه برقراری نظم وامنیت تقدیر و تشکر نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: