« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
خوزستان؛
مراسم توديع و معارفه سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم توديع و معارفه سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار گردید.

در این مراسم که در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، دکتر سید نژاد ضمن تشکر و سپاس از دکتر لطف اله عماد علی، زحمات و تلاشهای دلسوزانه وی در طول دوره مدیریت شان را قابل تحسین و شایسته تقدیر عنوان نمود و برای دکتر مهدی مردانی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود و اظهار امیدواری کرد اعضای هیأت علمی و بویژه اعضای محترم هیأت رئیسه با ایشان نیز کما فی السابق همکاری لازم را داشته باشند.


در ادامه جلسه دکتر سید نژاد حکم دکتر مردانی را به ایشان تقدیم نمودند. در قسمتی از این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به استناد ماده 17 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها ومؤسسات آموزش عالی، پژوهش و فناوری، به موجب این حکم و با حفظ سمت آموزشی، به عنوان  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه منصوب می گردید. امید است با استفاده از تمامی ظرفیت ها، وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تعیین شده به انجام رسانید.

دکتر سید نژاد همچنین با اهداء لوح تقدیر از زحمات دکتر عماد علی نیز تقدير به عمل آورد در قسمتی از این متن آمده است:

تلاش  همه جانبه، احساس مسئولیت، صداقت  و تعهد در اجرای وظایف از سوی خادمین فرهیخته عرصه آموزش و پژوهش، تقدیر و تشکر شایسته را می طلبد . عزم و همت والای شما در برنامه ریزی، ساماندهی، استفاده بهینه از ظرفیت ها و حرکت در راستای اهداف دانشگاه و نظام آموزش عالی کشور در سمت رئیس حوزه ریاست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه را ارج نهاده، و مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را اعلام می دارم.   امید است  همچون  گذشته این دانشگاه را از راهنمایی های ارزشمند خود بهره مند فرمایید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: