« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
به قلم وحید حاج سعیدی؛
امروز هم اگر ریا نباشد قصد داریم حقوق شهروندی در مقوله آپارتمان نشینی را آچار کشی کنیم. البته این حقوق شهروندی با آن حقوق شهروندی که رئیس جمهور محترم فرمودند مختصر تفاوت هایی دارد؛ در جریان باشید. و اما آپارتمان نشینی در عصر حاضر و استفاده از فرصت های پیش رو...
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:حقیقت امر این است بعد از اینکه مشخص شد در دوره مردی که می خواست همه کارها را یک تنه انجام شود فقط ۷۷۵ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسید ولی در طی هفت سال گذشته در مجموع ۴.۵ میلیون واحد مسکن، توسط دولت در کل کشور ساخته شده است، ما نگاه و رویکرد مان را نسبت به مقوله مسکن تغییر دادیم.

چرا که با افزایش تعداد آپارتمان های مملکت ضرورت توسعه دانش آپارتمان نشینی بیش از پیش عیان می شود و  وقتی سخن از حقوق شهروندی به میان می آید ما عنان از کف می دهیم و ناخودآگاه میدان داری می کنیم!

امروز هم اگر ریا نباشد قصد داریم حقوق شهروندی در مقوله آپارتمان نشینی را آچار کشی کنیم. البته این حقوق شهروندی با آن حقوق شهروندی که رئیس جمهور محترم فرمودند مختصر تفاوت هایی دارد؛ در جریان باشید. و اما آپارتمان نشینی در عصر حاضر و استفاده از فرصت های پیش رو...

با وجود اینکه بسیاری از آپارتمان نشینان از وجود برخی مشکلات نظیر پرداخت نشدن حق شارژ توسط از عده ای ساکنین محل، نگهداری حیوانات خانگی مثل سگ ، مار، ایگوانا، لاما و سایر حیوانات ریز و درشت، مشاع بودن پارکینگ، سر و صدا و ... شاکی هستند ولی می توان از این تهدیدات آپارتمان نشینی به عنوان به فرصت طلایی بهره جست و حتی برخی مشکلات نظام را حل و فصل کرد. از آنجا که حدود و ثغور وظایف ما لایتناهی است و در همه امور دستی بر آتش داریم چند پیشنهاد سوفسطایی و سهل الادراک در خصوص استفاده بهینه از آپارتمان و مزایای آپارتمان نشینی ارائه می کنیم علی برکت الله:

الف) رفع مشکل بیکاری:

در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی دولت مشکل بیکاری و کاهش نرخ اشتغال است. بر اساس قوانین بین المللی هر فرد در هفته یک ساعت کار کند، در زمره شاغلین قرار دارد. بنابراین مدیران ساختمان را می توان در زمره افراد شاغل برشمرد و برای ساختمان دو یا حتی چند رئیس در ژانر های مختلف با توجه به تخصص شان انتخاب کرد و آمار اشتغال را بالا برد!  

ب) بانک اطلاعاتی قوی

یکی از خصوصیات انسان فرهیخته و شریف آگاهی داشتن از شرایط و حال روز همسایه است. این اصل به خوبی در تعداد زیادی از آپارتمان ها رعایت می شود. به خصوص که برخی از نسوان محترم تا از جیک و پوک همسایه ها سر درنیاورند، ول کن ماجرا نیستند و به محض شنیدن سر و صدا، ورود یک غریبه به منزل همسایه و .. به بهانه پول شارژ، غذای نذری، تحویل قبوض خدماتی و...  به خانه همسایه سرک می کشند و ته و توی قضیه را در می آورند. بنابراین می توان از تخصص و اطلاعات ذی قیمت این بزرگواران در کشف جنایت های مختلف، کشفیات مواد مخدر، سرقت های بزرگ، گم شدن مبالغ هنگفت دلاری  و ... استفاده کرد.

پ) ایجاد اشتغال با باغ وحش خانگی

امروزه مشاغل خرد در دنیا به یکی از اساس مقدماتی اقتصاد تبدیل شده است. از سویی تعداد حیوانات دست آموز ساکنین آپارتمان ها کم نیستند. فلذا پیشنهاد می شود در حیاط آپارتمان محوطه ای برای نگهداری حیوانات دست آموز ساکنین آپارتمان تعبیه شود و عزیزان حیوانات خود را در این مکان در معرض نمایش عموم قرار دهند. هم کسب درآمدی است و هم ایجاد اشتغال با تعیین مدیر باغ وحش، نگهبان، بلیط فروش، مسئول تغذیه و ...

سایر مزایای آپارتمان نشینی را هم خودتان لیست کنید. بیل که به کمرتان نخورده است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین