« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
رئیس کل داد گستری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
رئیس کل داد گستری استان کهگیلویه و بویراحمد: سند تحول در نظام قضایی برتکریم ارباب رجوع و عزت قضات تاکید دارد.
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس کل داد گستری این استان در آیین معارفه رئیس دادگاه عمومی مرکز استان آنچه را که سند تحول نظام قضایی مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌نامید، تاکیدی بر حفظ کرامت انسانی و همچنین توجه به شیوه‌های نو در رسیدگی به پرونده‌ها در محاکم قضایی دانست.

نگین تاجی افزود: این سند بنا به دستور ریس قوه قضائیه و با تلاش شبانه روزی دیوان عالی کشور، کارشناسان و محققان این قوه تنظیم و مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت که توجه به مفاد آن تحولی بنیادین در رسیدگی به پرونده‌ها و دعاوی ایجاد می‌کند.

نگین تاجی همچنین توجه به حقوق عامه را رسالت مهم دستگاه قضا و مورد تاکید رئیس قوه قضائیه عنوان کرد و آنرا یکی از تحولات اساسی در نظام قضایی دانست.
وی اضافه کرد: شرایطی از جمله سامانه ۴۷۷ در شبکه قضایی کشور ایجاد شده که نظارت بر فرایند صدور احکام را برای جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق عمومی ایجاد کرده است که به عنوان مثال قریب به ۴۰ رای از مجموع ۱۵۰۰ رای حقوقی و کیفری در قالب این سامانه بازنگری شد.

در این آیین همچنین جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم با اشاره به اهمیت کار قضا از آمادگی لازم برای همکاری با دستگاه قضایی در رسیدگی به تخلفات اداری خبر داد.
در پایان این آیین طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه آقای اردوان عزیزی به عنوان ریس جدید دادگا‌های عمومی وانقلاب مرکز استان معرفی و از خدمات آقای خداکرم نیکمرام رئیس پیشین این دادگاه قدردانی شد.


منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: