« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کهگیلویه و بویراحمد ؛
نشست کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع فرهنگ سازی و برنامه های پیشگیرانه، مقابله ای و مبارزه جدی با انواع سرقت در استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛احد جمالی در کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت در استان گفت: موضوع فرهنگ سازی و برنامه های پیشگیرانه، مقابله ای و مبارزه جدی با انواع سرقت در استان که وارد مرحله تازه ای شده است را با جدیت دنبال می کنیم.


وی تاکید کرد از یک سو باید به خوبی فرهنگ سازی شود که ریشه دزدی و سرقت خشکانده شود و از سویی هم با کسانی که دست به چنین اعمال بسیار ناپسند می زنند به شدت برخورد جدی و قانونی به عمل آید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با تاکید به اینکه، تمام مصوبات این کمیسیون باید اجرا وعملیاتی شوند و تلاش برای کاهش تعدد جرم و سرقت به عمل آورده شود گفت: باید تلاش کرد تا فرد و یا افرادی هم که مرتکب سرقت و جرم شده به چنگال عدالت گرفتار شوند تا مورد محاکمه و مجازات قرار گیرند.

جمالی به ضرورت برنامه های پیشگیرانه و اجرای مصوبات این کمیسیون از سرقت در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: حفاظت ها در دستگاه ها و ادارات دولتی با پایش تصویری و از سوی نگهبان ها بیشتر شود.

سرپرست معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده لازم از سرقت در تاسیسات و تجهیزات توسط دستگاه های اجرایی، ادارات خدمات رسان نظیر بانک ها، محل پارک خودروها و همچنین طلا فروشی ها و برخی صنوف تاکید کرد.


احد جمالی بیان کرد: برپایی جلسات پیشگیری از سرقت، هدف گذاری و برنامه ریزی میدانی برای احساس ناامنی و به دام انداختن سارقین و آگاه سازی مردم برای پیشگیری از سرقت ها باشد.

وی افزود: در کنار اقدامات عملیاتی و خود مراقبتی ها باید تقویت باورهای دینی و فرهنگی بازدارنده و اقدامات میدانی پیشگیرانه و مقابله ای با هم و مکمل هم اجرا  شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یادآور شد: این کمیسیون مصوبات همه جانبه خوبی به لحاظ فیزیکی و میدانی برای پیشگیری و مقابله با انواع سرقت ها دارد و در این راه گام های مهم و موثری برداشته شده و در دست اجرا دارد.

در این نشست اعضای جلسه با ارائه آمار انواع سرقت ها در استان، راهکارهایی در خصوص پیشگیری و مقابله جدی تر با انواع سرقت در استان ارائه دادند و مصوباتی اتخاذ شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: