« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
یاداشت به قلم وحید حاج سعیدی:
این روزها آمار علاقه مندان حضور در انتخابات ریاست جمهوری رو به افزایش است و همه داعیه ورود به این عرصه نه چندان خطیر را دارند! البته به عقیده حقیر این میزان اسقبال و تحول نشان دهنده میزان علاقه مندی عقلای قوم در دخالت در اداره امور عمومی و خصوصی کشور است و آن را باید به فال نیک گرفت!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:این روزها آمار علاقه مندان حضور در انتخابات ریاست جمهوری رو به افزایش است و همه داعیه ورود به این عرصه نه چندان خطیر را دارند! البته به عقیده حقیر این میزان اسقبال و تحول نشان دهنده میزان علاقه مندی عقلای قوم در دخالت در اداره امور عمومی و خصوصی کشور است و آن را باید به فال نیک گرفت!

اما به روی دیگر سکه نیز باید نیم نگاهی انداخت و اگر بخواهیم با نگاه آنتولوژیک به قضیه نگاه کنیم، در می یابیم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری یک فرصت ویژه و محدود برای رفع برخی معضلات اجتماعی نظیر چالش بیکاری، برنامه سازی صدا و سیما و ... است. در واقع بعد از فرا صنعتی شدن جوامع بشری و تولید و اختراع انواع ملزومات و تجهیزات در ژانر های مختلف معضل بیکاری آهسته نمایان شد و این معضلی که الان نصف یا بیشتر مملکت ما را تحت الشعاع خودش قرار داده و رئیس جمهور هم با همه پرسنل دست به دست هم داده اند تا با طرح های صلح آمیز ، این مشکل  البته سایر مشکلات را حل کند.

الان هم یک ظرفیت عظیم ولی محدود ورود به انتخابات پیش رو داریم که همه مدل آدم از ژانر های مختلف برای ثبت نام در این رویداد ملی صف آرایی کرده اند و می توان از این ظرفیت بهره برداری خاص کرد.

هر چند به قول ملا طغرا « بس که خورد از نو خطان تحریر شوقم دست رد» ما قصد داشتیم عطای افاضات کردن و ارائه پیشنهادات سوفسطایی مان را به لقایش ببخشیم ولی چه توان کرد که کار من و دل باطل بود و باقی ماجرا ...

فلذا در راستای استفاده از فرصت موجود چند پیشنهاد ویژه ارایه می شود علی برکت الله:

الف) تور ثبت نام ریاست جمهوری: حقیقت امر این است که ایران فقط تهران نیست. فلذا شایسته است شرکت های مسافرتی و تور های کویر مرنجاب و جنگل ابر و جزیره کیش و ... یک چند روزی از امکانات شان برای انتقال هموطنان سایر شهر ها به محل ستاد ثبت نام استفاده کنند، تا حقوق شهروندی علی السویه در سطح کشور پراکنده شود.

ب) دریافت ورودی: با توجه به حجم متقاضیان ثبت نام، پیشنهاد می گردد دریافت ورودی از ثبت نام کنندگان، که در طول این سال ها انصافاً رونق خوبی داشته است ، در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر استفاده بهینه از شرایط موجود، بخش خصوصی نیز تقویت شود.

پ) رسانه ملی: صدا و سیما می تواند با تهیه چندین برنامه به بررسی سکنات و احوالات ثبت نام کنندگان بپردازد تا علاوه بر معرفی مشاغل و توانمندی های اندیداها و پر شدن آنتن، اوقات فراغت خلق الله نیز به صورت مَشتی و ویژه غنی سازی شود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین