« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
فرماندار لنده در بازدید از بانکهای شهرستان عنوان کرد:
فرماندار لنده به اتفاق جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان صبح امروز و در سومین روز از هفته پدافند غیر عامل از بانکهای شهرستان بازدید نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار لنده به اتفاق جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان صبح امروز و در سومین روز از هفته پدافند غیر عامل از بانکهای شهرستان بازدید نمودند.


در این بازدید فرماندار لنده با تاکید بر رعایت اصول پدافند غیر عامل در ادارات و خصوصا بانکها گفت:باید در نگهداری و حفاظت از  بانکها به عنوان امین ثروت و پول مردم  دقت بیشتری را بعمل آورد.

سید خدادوست موسوی اظهار داشت:بانکها بایدبا بکارگیری تکنیک های تخصصی و رعایت پدافندغیرعامل اطمینان کامل را در جلوگیری از هرگونه اتفاق احتمالی  به مشتریان خود ببخشند.

وی افزود :رسالت اصلی پدافند غیر عامل در سه موضوع اساسی حفظ منابع انسانی ،حفظ امکانات  و حفظ تجهیزات خلاصه می شود که بتوان در زمان رویداد هرگونه اتفاق احتمالی شرایط ارائه خدمات  به شهروندان  مهیا شود.

گفتنی است هشتم تا ۱۴ آبان به نام هفت  8ه پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: