« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
انتقادات امام جمعه قلعه‌رئیسی در خصوص ضعف مدیریتی در این بخش اثربخش شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در چند وقت گذشته بود که در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی نسبت به وضعیت مدیریت در این بخش انتقاد شد.

به دلیل مشکلات خاص چاروسا و ضعف مدیریتی صلواتی امام جمعه از کلانتری استاندار می‌خواهد تا برای تحول در مدیریت ها و تغییر و تحولات وارد کار شود.

پس از ندای امام جمعه به استاندار بالاخره تغییر و تحولات در چاروسا آغاز شد؛ ابتدای این تغییر و تحولات از آب فاضلاب شهری شروع شد تا رستگار از دهدشت به قلعه رئیسی بیاید و مدیر آب فاضلاب شهری شود و قول دادند که روند قرائت کنتورها اصلاح شود.

سپس تغییر و تحولات پس از 8 سال به رئیس کمیته امداد چاروسا رسید تا ارغنده مدیر 8 ساله جای خود را به نیرویی از کمیته امداد دهدشت دهد و نیک مهر از دهدشت به قلعه رئیسی بیاید و رئیس کمیته امداد شود.

تغییر و تحولات ادامه داشت تا سعادت‌فر رئیس 4 ساله در چاروسا بازنشسته شود و حجت الاسلام صادق انصاری‌پور دادرس دادگستری و فعال فرهنگی رئیس دادگستری شود.

این تغییرات ادامه داشت تا هفته های گذشته نسبت به تشکیل هیات رئیسه شورای شهر واکنش نشان داد تا این هفته هیات رئیسه جدید شورای شهر هم تشکیل شد.

اما این تغییرات به همین ختم نشد تا امروز صبح با پیشنهاد فرماندار کهگیلویه طی حکمی از سوی استاندار رئیس شورای اداری چاروسا هم تغییر کند و علی محمودی پس از سالها در چاروسا جای خود را به شرمت الله داربام دهد و بخشدار هم تغییر کند.

این در حالی است که علی محمودی به سرفاریاب رفت تا شرمت الله داربام از فرمانداری کهگیلویه روانه قلعه رئیسی شد.

این تودیع و معارفه قرار است تا پایان هفته صورت گیرد شنیده‌ها حاکیست این تغییرات پایانی ندارد و ادارات دیگری هم شاهد تغییر و تحولات باشند که در روزهای آینده رسانه‌ای خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: