« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
به قلم حمید رضا طیب نیا:
بی شک الگوی غیرت و شجاعت و اراده پولادین و استکبار ستیزی حماسه سازان ۱۳ آبانماه را باید در مکتب و مسلک شیعی امام جعفر صادق (ع) جستجو کرد چرا که ولایت الهی ائمه اطهار (ع) حامل و پرچمدار شعار هیهات من الذله بودند.
پایگاه خبری آوای رودکوف-حمیدرضا طیب نیا:"وَ لَقَدْ بَعَثْنا فِي كُلِّ أُمَّةٍ رَسُولًا أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ اجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ فَمِنْهُمْ مَنْ هَدَى اللَّهُ...‌‌‌‌..."
میلاد رسول الله (ص) بود که وعده طلوع اسلامی را سر داد که انوار برکت آن تولد وتبلور انقلاب شکوهمند اسلامی بود  و به تبع آن ۱۳ آبانماه پرتوی از این برکت الهی ، سرآغاز  مبارزه عملی با تمام استکبار  و ایادی خبیث آن  شده بود.

بی شک الگوی غیرت و شجاعت و اراده پولادین و استکبار ستیزی حماسه سازان  ۱۳ آبانماه را باید در مکتب و مسلک شیعی  امام جعفر  صادق (ع)  جستجو کرد چرا که ولایت الهی ائمه اطهار (ع) حامل  و پرچمدار شعار هیهات من الذله بودند.

۱۳ آبانماه یوم الله بصیرت عملی   تفکر عمیق و ناب انقلابی دانش آموزان ودانشجویان نوجوان و جوانی  بود که در حساس ترین بزنگاه تاریخی  شکل گیری انقلاب اسلامی ریشه  هرز و مفسده گر استکبار جهانی  را برای همیشه از این سرزمین خشکاندند و لانه سست تر از  عنکبوت استکبار را برای همیشه ویران کردند.

هتک حرمت شرم‌آور رئیس جمهوری فرانسه و نشریه شارلی ابدو در اهانت به پیامبر (ص) و کتاب قرآن کریم اقدامی نابخشودنی وخباثت بار و بسیار کثیف و خارج از جایگاه اخلاق وآزادیخواهی وانسایت است.

وقطعا این فتنه خبیث شیطانی نتیجه عجز و به بن بست رسیدن تفکر حاکمان  هتاک رذل صفت غرب است و البته درمقابل   مایه بیداری و  وحدت بیش از پیش امت اسلامی خواهد شد.

اگر چه اپیدمی خطرناک ومنحوس کرونا فضای حقیقی حماسه حضور و فریاد مرگ بر آمریکا را از ملت گرفت ،  اما ملت اندیشمند ، بصیر و زمان شناس ایران اسلامی  بویژه جوانان مومن وحزب اللهی ، با مطالب افشاگر و بیدار کننده خود علیه شیطان بزرگ  ، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را   به عین الاسد دیگر برای این ابر  جنایتکار تاریخ ، تبدیل خواهند کرد.

جای بسی تاسف است که امروزه عده ای ضعیف النفس و خود باخته ، اصرار دارند که آن همه سرمایه عظیم و در امتداد آن ، مقاومت چهار دهه ملت  استکبار ستیز ایران اسلامی  را بر سر معامله با همان حاکمیت شیطانی  بر باد بدهند.

اما به این تفکر ، دلسوزانه  میگویم ؛ آگاه باشید که  امروز میلاد پیامبری است که خداوند در قرآن  و درشان او زیبا فرموده اند:  مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ الَّذينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَي الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُمْ و همچنین میلاد باسعادت یکی از اختران تابناک آسمان امامت و ولایت است که شعار استکبار ستیزیشان یعنی 《هیهات من الذله 》را از  جد شهیدش به ارث برده بودند.

پس بیدار باشید که چنین ملتی نه تنها  در مقابل  هیمنه پوشالی شیطان بزرگ کوتاه نخواهد آمد وذلت نخواهد پذیرفت بلکه همچنان " اشداء علی الکفار " و  مقاوم  تا پیروزی نهایی وتشکیل تمدن بزرگ نوین اسلامی در عصر مهدویت  به راه خود ادامه خواهد داد.

میلاد پیامبر رحمت و مهربانی و فرزند بحق وصالحش امام جعفر صادق (ع)  و سالروز حماسه تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز  را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه دانشجویان ودانش آموزان عزیز تبریک وتهنیت عرض میدارم.

ارادتمند همه ملت ایران اسلامی : حمیدزضا طیب نیا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: