« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 620 نفر از مددجویان این نهاد از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال جاری، بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای کمیته امداد در زمینه اجرای طرح‌های اشتغال پایدار ارائه آموزش‌ و مشاوره‌های لازم شغلی به مددجویان است تا آن‌ها بتوانند به‌خوبی از عهده فعالیت‌های کسب‌وکار خود برآیند.


وی بابیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی باهدف ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان ارائه می‌شود، گفت: 620 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بااعتبار 450 میلیون تومان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در سال جاری شرکت کردند.

مبشری تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سه سطح مقدماتی باهدف ترویج و توسعه فرهنگ کار و تلاش، پایدارسازی و توسعه اشتغال، کسب مهارت‌های فنی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی مددجویان گامی مهم برای پایدارسازی مشاغل مددجویان است، افزود: مددجویان زیادی تاکنون با شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت‌های لازم توانسته‌اند برای خود کسب‌وکاری ایجاد کرده و به خودکفایی برسند.

مبشری یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 911 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجادشده و در این زمینه 32 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل اعتبارات داخلی و منابع بانکی برای اجرای طرح‌های خودکفایی به مددجویان پرداخت‌شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: