« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا عنوان شد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۰۰ درصدی ابتلا به کرونا در استان به نسبت یک ماه گذشته خبر داد و گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان و افراد بستری باید شاهد مرگ و میرهای بیشتر در طی دو تا چهار هفته آینده باشیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: روز گذشته بیش از ۶۳ درصد نمونه ها در استان مثبت اعلام شده و این مهم اولین بار در استان اتفاق افتاده که زنگ خطر و بحران این بیماری را در استان به صدا درآورده است.

وی افزود: برای نخستین بار در استان تعداد بیماران بستری به طور روزانه از ۴۰۰ نفر عبور کرده و میزان ابتلا به این بیماری به طور چشمگیری افزایش یافته است.

کلانتری تاکید کرد: افزایش شمار مبتلایان و افراد بستری در بیمارستان های استان خروجی بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بخشی از مردم است که بی مهابا در تجمعات حضور می یابند و جان خود و  بقیه افراد را به خطر می اندازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود سه شهرستان سیاه استان و شهر های قرمز باید محدودیت ها را افزایش دهیم.

کلانتری ابراز داشت: اقدامات مطلوبی برای تجهیز و توسعه بیمارستان های استان انجام گرفته ولی بدون شک تجهیزات بیمارستانی استان با توجه به افزایش این خیل بیماران کرونایی جوابگو نخواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هفته جاری ۲ اکیپ از بیمارستان های دهدشت و گچساران بازدید داشته اند و مصمم هستند مشکلات آن ها را رفع کنند و به عنوان نمونه ۳۰۴ تخت بستری در بیمارستان گچساران آماده بوده که هم اینک ۱۵۲ مورد ان اشغال است و ۴ تخت به تخت های آی سی یو آن افزوده می شود.

کلانتری گفت: در حال حاضر همه باید مسایل حاشیه ای و منطقه ای را کنار بگذارند و به فکر حفظ سلامت مردم باشیم و با همدلی و وحدت با این بیماری مقابله کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: داروخانه هایی که ماسک را بیش از یک هزار و ۳۰۰ تومان می فروشند از طریق مراجع قضایی با آن ها برخورد می شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: