« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام و به همت خیران نیکوکار 5خانواده مددجوی این نهاد صاحب‌خانه شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، یک واحد مسکن مددجویی خیرساز به نمایندگی از پنج واحد با حضور مدیرکل کمیته امداد و مسئولان شهرستانی در روستای چاه روغنی ممبی از توابع شهرستان بهمئی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحیه این واحد مسکن مددجویی گفت: اعتبار ساخت این مسکن که به همت خیران نیکوکار تأمین‌شده است، 90 میلیون تومان بوده که برای یک خانواده بی‌سرپرست سه‌نفره احداث‌شده است.


وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری خیران نیکوکار با کمیته امداد در زمینه یاری نیازمندان در برنامه‌های مختلف، افزود: به همت خیران نیکوکار در سالروز میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) پنج واحد مسکن مددجویی بااعتبار 442 میلیون و 900 هزار تومان در سطح استان افتتاح شد و به مددجویان تحویل داده شد.

مبشری با اشاره به‌ضرورت تأمین مسکن خانوارهای نیازمند و محروم تصریح کرد: ارائه خدمات عمرانی و تأمین مسکن مددجویان با توجه به شرایط موجود در کشور، از مأموریت‌های اصلی این نهاد در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 347 واحد مسکونی از ۱۵۰۰ واحد تفاهم‌نامه مسکن محرومان در سال جاری به مددجویان این استان اختصاص‌یافته است که در حال حاضر  عملیات اجرایی 119 واحد آن آغازشده است.

مبشری بابیان اینکه همه ما وظیفه‌داریم که در یاری‌رساندن به نیازمندان تلاش کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات آنان را رفع کنیم، گفت: از خیران نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد یاریگر نیازمندان این نهاد به‌خصوص در حوزه مسکن مددجویی باشیم.

شایسته ذکر است؛ هم‌زمان با افتتاح مسکن مددجویی خیرساز در کمیته امداد ممبی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، چهار واحد مسکن مددجویی دیگر در ادارات پاتاوه، قلعه رئیسی و دیشموک، با حضور مسئولان شهرستانی و محلی، به بهره‌برداری رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین