« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
با انتشار پیامی صورت گرفت؛
مهندس سید فرزاد نجاتنیا در بخشی از پیام خود گفت:خدمات بی نظیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با امکانات فراوان در قالب اداره کل مستقل فرصتی مغتنم است برای محرومیت زدایی، تسهیلگری، کارآفرینی و اشتغال، خدمات اجتماعی، اقتصادی و عمرانی با طرحهای پیشرفت و آبادانی برای منطقه ....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛متن پیام سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات و دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

"إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها"
خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانتها را به صاحبانش بدهید!

آقای شایان نادری از جمله جوانان خوش آتیه استان که در زمان تحصیلات در دانشگاه علوم و فنون خرمشهر و در دوران تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تهران، همواره با روحیه جهادی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را بصورت جدی و خالصانه دنبال کرد.

عملکرد خوب ایشان در فضای رسانه ای انقلابی در سالهای اخیر و قرارگاههای جهادی و محرومیت زدایی مورد توجه توامان دو مجموعه بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی قرار گرفت، ولی علیرغم جایگاه مناسب مرکز راهبردی امنیت غذایی و کشاورزی دانشگاه امام حسین و عضویت هیات مدیره هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان، دعوت ستاد اجرایی را برای عزیمت به استان لبیک گفت.

خدمات بی نظیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با امکانات فراوان در قالب اداره کل مستقل فرصتی مغتنم است تا با همکاری قرارگاه های جهادی، تشکلات و سازمانهای مردم نهاد و دیگر دستگاهای اجرایی در استان و بنیادهای برکت، دانش بنیان برکت، احسان و ... در مرکز متناسب با آمایش سرزمینی خصوصا در حوزه "کشاورزی و دامپروری" برای محرومیت زدایی، تسهیلگری، کارآفرینی و اشتغال، خدمات اجتماعی، اقتصادی و عمرانی با طرحهای پیشرفت و آبادانی برای منطقه منشاء اقدام و عمل باشد.

در پایان انتصاب بجا و شایسته دکتر شایان نادری را به عنوان اولین مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد را به فال نیک گرفته، و برای ایشان آرزوی توفیقات روزافزون همراه با سلامتی سربلندی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم..
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: