« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:واحد تولید اکسیژن جوابگوی نیاز بیمارستان های استان است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار از کارخانه تولید گاز اکسیژن در شهرک صنعتی شماره (۱) یاسوج، بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی های استاندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کمبود گاز اکسیژن جهت بیماران کرونایی در بیمارستان ها بود، عنوان کرد: هم اکنون این زیرساخت در استان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: واحد تولید اکسیژن جوابگوی نیاز بیمارستان های استان است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نیاز بیمارستان های استان کمتر ۲و نیم تن  است، افزود: با تولید شبانه روزی واحد تولید گاز اکسیژن به میزان ۲و نیم تن این نیاز برطرف شده است.

صمیمی دوست با اشاره به اینکه بیمارستان شهید جلیل در هر شبانه روز قریب به ۱.۵ تن گاز اکسیژن در اختیار بیماران کرونایی قرار می دهد، گفت: مابقی تولیدات کارخانه در اختیار سایر بیمارستان های استان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جهت رعایت حال بیماران و جلوگیری از هرگونه کمبود اکسیژن اعتبارات لازم را در اختیار این واحد قرار داده است که این مسئله جای قدردانی دارد.

در ادامه بازدید از کارخانه اکسیژن مدیر این کارخانه، اظهار داشت: جهت اجرای طرح توسعه فاز این کارخانه نیازمند ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات هستیم.

صمیمی دوست در پاسخ به این مشکل، عنوان کرد: معاونت اقتصادی استانداری قول مساعد جهت همکاری و اجرای این فاز را به سرمایه گذار می دهد.

معاون اقتصادی در پایان از مردم و صنوف خواست که رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورات ابلاغی از سوی ستاد کرونا را جدی بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: