« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
یادداشت به قلم دانشجوی لنده ای سید غفار فتحی:
جناب مدیر کل محترم پیام نور استان :آیا تاکنون حضرتعالی ارزیایی علل تاخیر را ، موانع و کمبودهای موجود در راستای تکمیل ۳۰ درصد باقی مانده را آسیب شناسایی کرده اید؟ چرا پروژه ای که در ۷۰ درصد ساخت آن نزدیک به ۵۰۰ میلیون هزینه شده بود امروزه ۳۰ درصد انتهایی آن به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز پیدا کند؟!!!
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید غفار فتحی دانشجوی لنده ای در نامه های خطاب به "مدیرکل محترم پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای دکتر سجادی خواه نوشت :

بشنو از من دانشجو چون که جرات می کنم ، کله ام را در سیاست می کنم ، مستحضرید در اندیشه امام راحل کاری که دانشگاهها می توانند برای شکوفایی یک جامعه انجام دهند گلوله و مسلسل ها از قبول آن عاجزند هرگاه دیدیم زمینه زیرساخت ها و ارتقای کیفیت ها و کمیت های آموزشی در یک مدیریت کارآمد به رسمیت شناخته شد می توانیم امیدوار باشیم که توسعه علمی تحققی قابلیت زاست از شما سوالی دارم آیا حاضرید خروجی مدیریت چند ساله خود و ثمراتش را برای جامعه دانشگاهی پیام نور و مردم فهیم استان شرح و رسانه ای کنید؟

 به یادتان می آورم در دولت نهم بود که مسئولان استانی با هدف توسعه علم و دانش و افزایش سرانه فرهنگی در شهرستان محروم لنده و در راستای توزیع عادلانه امکانات آموزشی در کشور و با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی دانشگاه پیام نور این شهرستان تاسیس و درست یک سال بعد از آن کلنگ ساختمان دانشگاه به زمین زده شد ولی چرا از آن زمان تا امروز این پروژه تنها ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؟ آیا تاکنون حضرتعالی ارزیایی علل تاخیرزا ، موانع و کمبودهای موجود در راستای تکمیل ۳۰ درصد باقی مانده را آسیب شناسایی کرده اید؟ چرا پروژه ای که در ۷۰ درصد ساخت آن نزدیک به ۵۰۰ میلیون هزینه شده بود امروزه ۳۰ درصد انتهایی آن به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز پیدا کند؟ آیا استانداران قبلی و فعلی جناب کلانتری ، شما و مدیران قبلی می توانید جواب این فرسایش را دهید؟

چرا نمی خواهید بپذیرید در سرتاسر کشور و استان دانشگاه ها با ریزش دانشجو مواجه شده اند اما در پیام نور لنده علی رغم تمامی محرومیت ها نه تنها ریزشی نیست بلکه شاهد رویش و علاقه دانشجویان به ثبت نام و  ادامه تحصیل در رشته های موجود هستند؟

چرا نمی بینید آمار مشروطی در این دانشگاه به نزدیکی صفر رسیده است؟ چرا میانگین بالای معدل کل دانشجویان را نابیناشده اید؟ مگر این دانشگاه رتبه برتر فرهنگی در سال ۹۸ را از بین سایر دانشگاه ها از آن خود نکرد؟ مگر در همین دانشگاه نبود که بسیج دانشجویی اش بیشترین تریبون آزادها با موضوعات مختلف را برگزار کرد و سرزنده ترین و مطالبه گرترین دانشجوها در سطوح بالا را پرورش داد؟

آقای دکتر ساختمان نیمه کاره دانشگاه پیام نور لنده را موریانه خورد کجای کار هستید؟ آواره گی ۱۱ساله دانشجویان تاکی؟ آیا در مدیریت شما اساساً بسط سرانه فضاهای آموزشی قابل ترجمه هست؟ در مدیریت بسته خود کدامین امکانات و استانداردها را برای دانشجویان لنده ای و استان محیا کرده اید؟

کدامین اعتبار را در طی این چند سال به پروژه فلک زده دانشگاه پیام نور لنده اختصاص داده اید؟

چه مکاتبات و رایزنی هایی با مسئولین استانی و کشوری برای جذب اعتبارات لازمه صورت گرفته است شهامت دارید مستندات را رو کنید؟ باید خون گریست به حال کلیت و سیاست دانشگاهی که مجموع وجوه واریزی از بابت شهریه های ثابت و متغیر دانشجویان رسمی و فراگیرش برای ترم های تحصیلی و تابستانی و کتب به حساب مرکز از مرز میلیاردها گذشته و می گذرد اما حال باید شاهد ساختمان نیمه کاره نابالغی با ۱۱ سال سن در شهرستان مظلومی  باشد ساختمانی که قرار بود در کمترین زمان ممکن تکمیل شود ، والله والله والله آنچه کردی تو با ما دانشجویان هیچ ..... نکرد ، در پایان اگر با این اوصاف در مقام خود احساس ضعفی می کنید استعفا دهید تا سنگین تر بمانید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: