« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
ˈوزیر کشور، در شیروان با بیان اینکه امکان استخدام نیرو تا ۷ یا ۸ سال آینده در دستگاه های دولتی وجود ندارد، گفت: باید روحیه تولید در جامعه حاکم شود و فرهنگ پشت میز نشینی را به کل فراموش کنیم.

 

رحمانی فضلی در جلسه بررسی مشکلات مردم شیروان، گفت: متاسفانه در فرهنگ ما اشتغال بسیاربد جا افتاده و اکثر جوانان و خانواده ها علاقه زیادی به شغل های دولتی و استخدام در دستگاه های دولتی دارند که این موضوع باید تغییر کند.

وزیر کشور گفت: به دلیل زیاده روی دولت گذشته در استخدامی ها و استخدام افراد خارج از چارچوب و برنامه تا ۷ یا ۸سال آینده امکان جذب نیروی جدید در دستگاه های دولتی وجود ندارد. رحمانی فضلی با اشاره به اینکه بهترین راه برای افزایش درآمد رجوع به کارهای تولیدی است، گفت: با این شرایط مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا به سمت تولیدی های کوچک بروند و در هر محله و هر خانه یک کارگاه تولیدی ایجاد کنند.

وزیر کشور گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم دولت به سمت ثبات در قیمت ها رفته و همانطور که مردم خود شاهد هستند، دیگر شاهد تورم ۱۳.۵درصدی که سال گذشته در این روزها شاهد آن بودیم، نیستیم. او گفت: دولت به فکر سرمایه گذار و جذب سرمایه گذاری است و امید دارد با برنامه ریزی مدونی که در حال انجام آن است، بتواند حجم اشتغال را در کشور بالا ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: