« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
انتقاد شدید امام جمعه لنده از مسولان:
امام جمعه شهرستان لنده با انتقاد شدید از رفتار برخی مدیران و اظهارنظرهای آنان گفت: برخی مدیران در گفتمان خود خط خبری شد شد و نشد نشد را در پیش می گیرند که این کلمات و این روحیه زیبنده شهرستان محرومی همانند لنده نیست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امام جمعه شهرستان لنده با انتقاد شدید از رفتار برخی مدیران و اظهارنظرهای آنان گفت: برخی مدیران در گفتمان خود خط خبری شد شد و نشدنشد را در پیش می گیرند که این کلمات و این روحیه زیبنده شهرستان محرومی همانند لنده نیست.

به گزارش خبرلنده، امام جمعه شهرستان لنده در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته بسیج گفت:باید تفکر و اندیشه های بسیج که منشا خدمات ارزشمندی در جامعه است به درستی تبین و تشریح شود.

وی افزود:بسیجی یعنی کمپانی انگیزه برای خدمت بی منت به مردم با مدد گرفتن از خداوند و برای رضایت مردم که متاسفانه کم انگیزگی و کم اهمیت دانستن کار ها باعث تضعیف این روحیه درمدیران می شود.

محمودی اصل گفت:رضایت مندی مردم و پایبندی به مبانی و اصول و اخلاقیات از مهمترین توصیه ها  و تاکیدات برای مسولان است و باید دغدغه مشکلات مردم را داشته باشیم و با کمک به مردم بتوانیم بخشی از نیازمندی آنان را تامین کنیم.

وی گفت:قانون مداری و التزام به انظباط اداری در محل کار و توجه به مشکلات همکاران و رسیدگی به امورات زیرمجموعه نشان از توانمندی یک مدیر است.

محمودی اصل گفت:برخی کارمندان و روسا با بی تفاوتی و عدم حضور در محل کار خود و یا کارمندان زیر مجموعه ناقض قانون هستند که این بی خیالی نشان از ضعف روحیه بسیجی و جهادی است.

امام جمعه لنده گفت:شد شد ونشدنشد از زبان برخی مدیران زیبنده جایگاه و نام ادارات به خصوص شهرستان محرومی همانند لنده نیست و باید در قبال مسولیتی که دارید تا زمانی که مسئول هستیم پاسخگوی وظایف محوله باشیم.

وی گفت:برنامه های هفته بسیج باید به بهترین سبک ممکن و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

محمودی اصل گفت:ما مجبوریم که  برای برخی مباحث از جمله مراسمات عزاداری فقط وفقط با حضور صاحبان متوفی برگزار شود تا این همه شاهد افزایش بیماران کرونایی کمتری باشیم.

وی افزود: مسئولان و مردم ملزم به اجرای دستورالعامل ها و توصیه های ستاد ملی کرونا هستند و باید برابر این توصیه ها رفتار شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان به این بیماری باشیم.




منبع:خبر لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: