« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
در استانه هفته بسیج ؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده برنامه های هفته بسیج این شهرستان را تشریح نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ روح الله ویسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید، اظهار داشت: در هفته بسیج بیش از50 برنامه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان برگزار می شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده هدف اصلی برگزاری برنامه های بسیج را گسترش فرهنگ ناب بسیج عنوان کرد و گفت:طی این هفته خدمات سپاه و بسیج در یکسال گذشته تشریح خواهد شد.

وی شعار محوری بسیج در هفته بسیج را «بسیج، پیشرو خدمت، امید آفرین» عنوان کرد و گفت:  هفته بسیج امسال از شنبه 29 آبان ماه آغاز و تا 5 آذر ادامه خواهد داشت.

سرهنگ ویسی افزود: امسال عمده برنامه‌های هفته بسیج به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد و روز پنجم آذر هیچ گونه برنامه حضوری نخواهیم داشت.

ویسی تصریح کرد :یکی از مهمترین برنامه های هفته بسیج با توجه به شیوع بیماری کرونا ؛ کمکهای خیرخواهانه  و توزیع بسته های حمایتی خواهد بود که نیروهای بسیجی با حضور در مناطق محروم به یاری هموطنان می‌شتابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده؛برگزاری دعای زیارت عاشورا در تمامی گلزار شهدا در یک روز و یک ساعت ؛ نشست صمیمی با فرزندان شاهد؛نشست صمیمی با نخبگان جوان و علمی شهرستان؛نشستی با معتمدین،معرفی شهدای شاخص، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و اقدامات فرهنگی و هنری در فضای مجازی و رسانه ای را از مهمترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

سرهنگ ویسی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج باید نشاط و امید را در این اوضاع سخت اقتصادی برای مردم به ارمغان آورد تا بیش از گذشته در دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی با وحدت و همگرایی حضور یابیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: