« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
در آیین اختتامیه سوگواه تعزیه ؛
سوگواره تعزیه خوانی استان که به میزبانی شهرستان لنده برگزار شد با تقدیر از گروه های برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، آیین اختتامیه سوگواه تعزیه استان27 آبان ماه با حضور مسئولین شهرستانی و مهمانانی از شهرهای دهدشت و سوق به میزبانی شهرستان لنده برگزار شد.

موسوی فرماندار لنده در این مراسم  با بیان اینکه با زبان هنر باید به نکوداشت، ترویج و توسعه فرهنگ، معارف عصمت و طهارت(ع) پرداخته شود،هنرمندان تعزیه را در انتقال مفاهیم و ارزشهای نهضت کربلا را طی چند قرن اخیر بسیار موثر دانسته و آنها را شایسته تقدیر برشمرد.

در این مراسم همچنین اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده  با اشاره به جایگاه این شهرستان در هنر تعزیه، خواستار حمایت بیشتر از سوی متولیان فرهنگی شد و افزود: نباید به تعزیه تنها به‌ عنوان یک مراسم مذهبی نگاه کرد بلکه باید با برنامه‌ریزی بهتر شرایط پیشرفت این هنر مذهبی را فراهم کنیم.

در پایان از این مراسم از چهار گروه برتر تعزیه و همچنین از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی که به همت اداره ارشاد اسلامی برگزارشد با اهدا لوح تقدیر و هدایای نقدی با حضور مهمانان و مسئولین شهرستانی تقدیر به‌عمل آمد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: