« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛خبرگزاری روسی اسپوتنیک گزارش داد دونالد ترامپ بطور ناگهانی پیروزی بایدن را قبول کرد اما مطمئن است که این موفقیت بدون تعدادی از جعل کاری ها و موارد نقض قانون حاصل نشده است.
ترامپ پیروزی بایدن را قبول کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا قصد ندارد سمت خود را در  کاخ سفید  بدون دعاوی قضایی تحویل دهد. دادگاه ها تا به حال دوازده دادخواست تیم ترامپ را رد کرده اند اما وکلا ی وی در حال تهیه دادخواست های جدید دیگری هستند. مقامات آمریکا از این وضعیت عصبی هستند ، آنها انتخابات فعلی را ضربه ای به اعتبار ایالات متحده می دانند.

حتی خویشاوندان و نزدیکترین همکاران ترامپ با این استدلال که اوضاع متشنج فعلی به نفع دشمنان خارجی آمریکا است ، تلاش می کنند وی را به پذیرش نتایج انتخابات متقاعد کنند. در پاسخ ، ترامپ با توسل به شوخی بی ادبانه حتی جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق را یکی از احمق ترین افراد در دولت خود می خواند. مقامات ایالات متحده از تکرار اوضاع گذشته در رابطه با بوش و گور در سال 2000 می ترسند و به ترامپ توصیه می کنند که از قدرت کنار برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: