« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
سرپرست دادگستری شهرستان لنده در پیام تبریک گرامیداشت هفته بسیج:
ایرج علیبازی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج،گفت:بسیج یک تجمع انقلابی خالص و سرشار از ایمان به خدا و فرهنگ ایثار و شهادت است
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛همزمان با گرامیداشت هفته بسیج،"ایرج علیبازی "سرپرست دادگستری شهرستان لنده با صدور پیامی فرا رسیدن این هفته را  تبریک و تهنیت گفت.

در پیام سرپرست دادگستری شهرستان لنده  آمده است:

امروز بسیج تنها یک تشکل منسجم و سازمان‌یافته نظامی و دفاعی نیست بلکه بسیج یک تجمع  انقلابی خالصانه  و سرشار از ایمان و اراده و فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌تواند جامعه را بیش از گذشته به سمت ارزش‌های متعالی اسلام ناب محمدی (ص) رهنمون سازد.

درود خدا بر تمامی کسانی که باهمت و تلاش وافر خود قدم درراه خدمت خالصانه و جاودانه به کشور عزیز اسلامی‌مان گذاشته و با ایثار و ازخودگذشتگی، مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را روزبه‌روز روشن‌تر می‌نمایند.

این‌جانب فرارسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون همه عزیزان را درراه تحقق اهداف انقلاب اسلامی، در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب که نشان از رشد و بلوغ آن دارد، در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب‌الامر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا از ایزد متعال خواستارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: