« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
به مناسبت هفته بسیج انجام شد:
با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج لنده و رئیس کمیته امداد این شهرستان از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاغل در این نهاد تقدیر و معاونت کمیته امداد شهرستان نیز معرفی گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛صبح امروز و با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج لنده و  رئیس کمیته امداد این شهرستان از ایثارگران  و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاغل در این نهاد تقدیر شد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنده در این مراسم طی سخنانی گفت:اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  ثمره دیدگاه و اندیشه های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مرهون تشکیل شجره طیبه بسیج، فرهنگ و روحیه بسیجی و ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیان جان برکف بوده است.

سرگرد رضایی افزود:بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و عرصه های مختلف جهادی ؛علمی و فناوری خوش درخشیدند و امروز، دشمنان از تفکر و روحیه بسیجی می هراسند.

پیش از سخنان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده امیر محمود بصیری رئیس کمیته امداد شهرستان با تبریک هفته بسیج و عرض خیر مقدم به حضار گرامی گفت:همه ی کارکنان کمیته امداد لنده  بسیجی ؛ جهادی و دغدغه خدمت به محرومان و مستضعفان را دارند.


در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر با امضای سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس کمیته امداد شهرستان تجلیل و همچنین آقای اورنگ عزیزی از کارکنان این اداره بعنوان معاونت کمیته امداد معرفی و حکم معاونت ایشان تحویل وی گردیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: