« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
فرمانده انتظامی لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از دستگیری کلاهبردار اپلیکیشن آپ در این شهرستان خبر داد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی با اعلام این خبر گفت:بر اساس گزارشات مردمی  مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در ازای خرید خود به فروشندگان، رسید جعلی پرداخت اینترنتی اپلیکیشن "آپ" می دهد، بلافاصله موضوع از طریق پلیس اطلاعات و اماکن عمومی  در دستورکار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد، که رسیدها جعلی و هیچگونه وجهی به حساب فروشندگان واریز نگردیده افزود:ماموران پلیس اطلاعات و اماکن عمومی  با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی لنده اظهار داشت:متهم ضمن قبول اتهام وارده  اقدام به پرداخت بدهی های خود نموده ؛  گوشی وی ضبط و پرونده ایشان جهت سیر قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرگرد جمشیدی در پایان از شهروندان خواست،تا سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با واریز یا برداشت از حساب بانکی  با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند همچنین  در صورت برخورد با هرگونه جرمی در فضای مجازی و یا حقیقی مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: