« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
عصر امروز انجام گرفت:
جمعی ازطلاب ؛دانشجویان و جوانان عدالتخواه یاسوج در اعتراض به ترور شهید محسن فخری‌زاده ازدانشمندان هسته‌ای کشور به صورت خودجوش تجمعی اعتراض آمیز برپا کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جمعی ازطلاب و دانشجویان یاسوج در اعتراض به ترور شهید محسن فخری‌زاده ازدانشمندان هسته‌ای کشور به صورت خودجوش در یاسوج تجمعی اعتراض آمیز برپا کردند.

تجمع مردمی و خودجوشِ دانشجویان، طلاب، جوانان بسیجی و عدالتخواه شهر یاسوج در محکومیت ترور ضد انسانی دانشمند و شهید هسته‌ای و دفاعی دکتر محسن فخری‌زاده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌ی اجتماعی برگزار شد.

در این تجمع حجت‌الاسلام خاضع؛ امام جمعه‌ موقت شهر یاسوج، دکتر هدایتخواه؛ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و سعید آتشبار؛ دبیر جریان مردمی عدالتخواه استان، ضمن محکوم نمودن این ترور و هرگونه تلاش برای ادامه‌ی مذاکره‌ی مجدد با دشمنان  ، مطالبه‌ی انتقام سخت را داشته و بر ادامه‌ی چنین تجمعاتِ درچارچوبی تاکید نمودند.

 مشروح مباحث مطرح شده، متعاقبا از طریق همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: