« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
خطیب جمعه لنده:
به کوری چشم دشمنان این شهدا شاگردان زیادی برای ادامه راه انقلاب تربیت کردند و خدمات مخلصانه شهید فخری زاده نقشه راه صنعت هسته ای کشور خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته لنده گفت: در هفته گذشته شاهد شهادت دانشمند بزرگ هسته ای کشورمان دکتر محسن فخری زاده بودیم که این مصیبت را به ملت شریف ایران و رهبر عزیز انقلاب تسلیت عرض می نمایم.


وی افزود: در طول دورا ن انقلاب دشمنان داخلی و خارجی. صهیونیسم و استکبار جهانی هیچ وقت از کینه و عداوت نسبت به جمهوری اسلامی و پیشرفت آن دست بردار نبودند و نخواهند بود .

حجت الاسلام الهی نیا ادامه داد: رویه کفر در مقابل اسلام در طول تاریخ بوده و از صدر اسلام هم کفار برای ترور پیامبر (ص) نقشه کشیند و امیرالمونین را هم با ترور به دست ناپاکان به شهادت رسید و این خاصیت دلهای ناپاک و آلوده است.

وی تاکید کرد: شهدای زیادی را با ترور به دست منافقان کوردل از دست دادیم مثل شهید مطهری رجایی و باهنر صیاد شیرازی و در این یک سال هم سردار بزرگ و عزیز شهید سلیمانی و اخیرا دانشمند بزرگ هسته ای شهید محسن فخری زاده که همه آنها استوانه های انقلاب اسلامی بودند .

امام جمعه موقت لنده خاطر نشان کرد:شهید فخری زاده در دوران دفاع مقدس رزمنده و بعد از آن پیشرفت های علمی زیادی داشته و در حوزه دانش هسته ای زبانزد خاص و عام بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ادامه گفت: اگر حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران نظامی با اطمینان به دشمنان هشدار می دادند علاوه بر روحیه جهادی و ایمان قوی آنها به پشتوانه محصولات و تفکر شهدای هسته ای مثل شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران و شهید فخری زاده و دیگر شهدای هسته ای  و پیشرفت های علمی آنان بوده  است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان این شهدا شاگردان زیادی برای ادامه راه انقلاب تربیت کردند و خدمات مخلصانه شهید فخری زاده نقشه راه صنعت هسته ای کشور می باشد.

خطیب جمعه لنده افزود: پدافند هسته ای در کشور به کمک مجموعه تحت مدیریت شهید فخری زاده در ساخت اولین کیت تشخیص بیماری کرونا پیش قدم بوده و در زمینه واکسن هم تا فاز اول انسانی پیش رفته و به زودی نتایج آن آشکار خواهد شد.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه به شهادت آیت الله دستغیب اشاره کرد و گفت: این این معلم اخلاق هم قربانی ترور و کینه دشمنان شد  و چه بسیار انسانهایی با بیان ایشان عاقبت به خیر شدند.

امام جمعه موقت لنده در پایان گفت: به لطف پروردگار ملت ایران قدردان مجاهدت های شهداست و راه این شهدا هم ادامه خواهد داشت و تجربه نشان داده که عقب نشینی موجب گستاخی بیشر دشمن و ایستادگی و مقاومت باعث عقب راندن دشمن خواهد شد و منتظر انتقام سخت از دشمنان خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین